DEBUT PUBLICITARI
Stephen Hawking protagonitza una campanya per a Jaguar
El físic confessa: "Sempre he volgut aparèixer en una pel·lícula representant el paper d'un típic dolent britànic"
Després de l'èxit de 'The theory of everything' ('La teoria del tot'), el film biogràfic basat en les memòries de Jane Hawking (primera dona de Hawking), en el qual es dóna a conèixer la relació amb el seu exespòs Stephen, el físic ha decidit protagonitzar un anunci per a una campanya de cotxes.
Segons ha publicat el mateix britànic en el seu compte de Facebook, actuar sempre ha sigut un somni per a ell. "Tothom em coneix com el professor Stephen Hawking, el físic que lluita amb els grans conceptes del temps i l'espai. Però hi ha un altre costat de mi que pot ser que no coneguin: Stephen Hawking, l'actor. Sempre he volgut aparèixer en una pel·lícula representant el paper d'un típic malvat britànic", ha explicat. "I ara gràcies a Jaguar el meu somni s'ha fet realitat", ha afegit, durant la presentació de l'espot per a un nou model de la marca d'automòbils.
En la cinta, protagonitzada per l'autor de la teoria del Big Bang, de 71 anys i afectat per una malaltia degenerativa, es pot veure un home com condueix un cotxe F-PACE per diferents escenaris, fins a arribar a un edifici on Hawking l'espera i li recrimina que arribi tard. "Veig que has controlat les lleis de la gravetat", li diu més tard, i l'home respon: "Som els mestres del temps i l'espai", diu per acabar.
- Alcalde amb una missió Albiol s’atrinxera en un carrer de Badalona per avortar l’ocupació d’un pis
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Transport públic Un veí de Sant Andreu exigeix traslladar una parada de l’H6
- FUTBOL El vestidor del Reial Madrid es cansa de Vinícius: «No perdrem ni un segon més amb ell»
- Salut Els mals hàbits disparen la inflamació crònica, una epidèmia silenciosa relacionada amb el 50% de les morts
- Gestió hídrica Els pantans de Catalunya arriben al 44,71% de la seva capacitat gràcies a les últimes pluges
- Entrevista Ábel Bereményi, antropòleg: «La mobilitat social té un cost social i emocional molt cruel per al poble gitano»
- Successos Detingudes dues prostitutes que drogaven clients per estafar-los a Barcelona
- 42,195 quilòmetres Salvador Illa completa amb èxit la Marató de Barcelona: aquest ha sigut el seu temps
- Congrés republicà Junqueras allarga la mà al PSC i Junts per aconseguir més «quotes de poder» per a Catalunya