El fill de Clint Eastwood fitxa per Hugo Boss
Scott Eastwood protagonitza la campanya del pròxim hivern amb la model Edie Campbell

Scott Eastwood és la nova imatge de la campanya d’hivern d’Hugo Boss. /
Scott Eastwood, el tercer fill dels vuit que té l'actor i director Clint Eastwood, és la nova imatge d'Hugo Boss per a la campanya tardor-hivern 2014-2015 juntament amb la model anglesa Edie Campbell, coneguda per l'anunci de Cacharel. El jove, de 28 anys, segueix l'estela del seu pare, tant en el cine com a l'hora de convertir-se en una icona de la moda, per això Hugo Boss no ha dubtat a escollir-lo com a imatge.
Un dels seus principals ganxos és la semblança amb el seu progenitor, que l'ha ajudat a reviure l'essència del cine de Hollywood dels 70. "La idea de Boss és mantenir tradicions. Scott em recorda tant el vell Hollywood", ha declarat Jason Wu, director creatiu de la firma a Style.com sobre Scott. "M'encanta com s'assembla al seu pare, que és absolutament llegendari, i ell té aquesta sensibilitat clàssica que el manté modern al mateix temps", ha afegit.
Notícies relacionadesEn la campanya Scott llueix tupè i patilles com ho feia el seu pare en els seus anys de joventut, recordant una de les pel·lícules que el van llançar a la fama, 'Harry, el brut'.
Scott també ha fet uns primers passos en el cine, ja que ha treballat amb Brad Pitt, i a més apareix a la pel·lícula 'Gran Torino', dirigida pel seu pare, a 'Invictus' i en nou més. Actualment està treballant en un nou projecte, la gravació de 'The longest ride'.
- La febre pel k-pop s’expandeix per Barcelona
- Assalt Sirera denuncia el robatori d’objectes de la guantera de la seva moto al barri de Sant Antoni
- La denúncia Un suposat paredó franquista es manté oblidat a l’exterior del castell de Montjuïc
- Destinacions de vacances atípiques ¿Viatjar a països en guerra? D’Israel i Rússia a Tailàndia i Cambodja, així impacten els conflictes en el turisme
- L’excomissionat de la dana surt de l’hospital després d’intentar suïcidar-se