Arriba la botiga 'on line' de H&M a Espanya

Aquesta primavera és la data escollida pel gegant suec, uns quants anys més tard que el grup Inditex

Imatge de la web de H&M, on actualment no permet la compra dels seus producte.

Imatge de la web de H&M, on actualment no permet la compra dels seus producte. / H&M.COM

1
Es llegeix en minuts

Aquesta primavera 2014 serà la data escollida per la firma 'low cost' sueca H&M H&Mper obrir la botiga 'on line' a Espanya. Fins ara era l'últim gegant de la moda comercial que no disposava de botiga 'on line' a Espanya per comprar els seus productes. Mentre que el grup Inditex Mango ja tenen incorporada la venda 'on line' a la web des de fa uns quants anys. Després de posar en marxa la botiga 'on line' a França a principis de març, ara volen ampliar el negoci a Espanya, així com també ho faran a la Xina i Itàlia.

H&M distribueix les seves col·leccions a través d'internet en 10 països, entre els quals hi figuren els EUA, el Regne Unit, Austràlia,  Dinamarca, França, Alemanya  i Suècia.

El primer centre d'atenció al client a Espanya

Notícies relacionades

Segons Modaes.es, H&M ja havia posat en marxa un centre d'atenció al client el mes de febrer passat a Espanya. Hennes & Mauritz Customer Services és la societat que ha creat el gegant suec per atendre els clients del mercat espanyol. La principal activitat d'aquesta societat és la de prestar serveis al client que estiguin relacionats amb els productes de compra, accessori i cosmètics per via telefònica.

L'empresa sueca és la número dos en distribució de moda, i ha finalitzat l'exercici del mes de febrer amb uns guanys de 298,3 milions d'euros. Va tancar el primer trimestre amb un augment de benefici del 7,7%.

Temes:

H&M