Bustamante, sobre l'anunci de la loteria: "Hi ha paròdies divertides, a mi també me les passen"

El cantant càntabre explica les dificultats del polèmic espot: "Montserrat Caballé va gravar a zero graus durant 14 hores"

Marta Sánchez, David Bustamante, Montserrat Caballé, Raphael i la Niña Pastori, a l’anunci de la Loteria de Nadal.

Marta Sánchez, David Bustamante, Montserrat Caballé, Raphael i la Niña Pastori, a l’anunci de la Loteria de Nadal.

1
Es llegeix en minuts

David Bustamante s'ha convertit en una de les cares d'aquest Nadal gràcies a la seva participació a l'anunci de la loteria del Nadal i al ser un dels escollitsper encendre l'arbre de Nadal d'un centre comercial barceloní.

El famós espot en què participen grans artistes com Marta Sánchez, Montserrat Caballé, Niña Pastori Raphael s'ha convertit en tot un èxit en les xarxes socials, gràcies en part a les paròdies humorístiques i que se n'han fet. L'anunci estava dirigit pel premiat director de cine Pablo Berger, i el seu rodatge va tenir lloc a Pedraza, un poble segovià amb molt encant.

David Bustamante ha volgut parlar sobre aquest anunci i sobre les repercussions que ha tingut: "És un privilegi fer un espot com aquest, hi ha paròdies divertides, a mi també me les passen i hi ha coses molt divertides".

Pena per Rapahel i Caballé

De la mateixa manera que va fer amb Bisbal, ha defensat els seus companys de repartiment, sobretot a Montserrat Caballé: "A mi em fa pena que es fiquin amb Raphael o Montserrat. És una dona a qui l'acabaven d'operar de l'espatlla i va gravar a zero graus durant 14 hores dreta. N'hi ha per treure's el barret", va dir per defensar l'artista de totes les bromes que han sorgit després de la seva actuació. A més va assenyalar: "Qualsevol dels que fan aquests vídeos, que tenen 30 anys, a veure si tenen els nassos de treballar com treballa ella".

Notícies relacionades

L'artista, molt compromès amb la producció nacional, ha afirmat que sempre és millor que contractin cantants espanyols que estrangers.

Massa durs

El mateix opinava Marta Sánchez fa uns dies, quan va sortir en defensa de l'anunci: "Crec que a Espanya hi ha vegades que som excessivament rudes i durs en les crítiques, no són cap a la meva persona especialment, però cap a altres les crítiques han estat una miqueta exagerades. La gent està nerviosa, s'oblida del respecte pel proïsme i envers professionals que fa molts molts anys que es dediquen a la música. Aquesta part de l'educació es perd", sosté.