Les cinc paròdies de l'anunci de la Loteria de Nadal que més han triomfat

L'espot amb cançons dels Backstreet Boys o de les Spice Girls, algunes de les versions que circulen a la xarxa

L’anunci original de la Loteria de Nadal 2013. / YOUTUBE

L’anunci original de la Loteria de Nadal 2013.
L’espot en una versió inspirada en la sèrie ’The walking dead’.
La música d’’El rey león’ inspira aquest muntatge.
Una versió terrorífica de l’espot.
La versió ’Spice Girls’ de l’anunci.
L’anunci amb la banda sonora dels Back Street Boys.

/

1
Es llegeix en minuts
IGNASI FORTUNY / Barcelona

La xarxa s'ha omplert aquests dies de noves 'versions' del anunci de la Loteria de Nadal 2013. Des que es va presentar el 12 de novembre passat, l'espot ha suscitat molts comentaris entre els usuaris, sobretot pel curiós pòquer d'artistes que el protagonitzen. Així, en menys d'una setmana, alguns d'aquests vídeos penjats a Youtube han registrat el milió de visites .

Terror i música

Notícies relacionades

L'espot original, dirigit per Pablo Berger, no ha tingut gaire  bona acollida entre els internautes, però sí les posteriors paròdies. Muntatges amb el terror com a protagonista són dels que més estan triomfant pel que fa al nombre de visites. Una altra de les fórmules utilitzades pels usuaris és la d'editar el vídeo amb una cançó coneguda, generant d'aquesta manera l'efecte que RaphaelMontserrat CaballéNiña PastoriMarta Sánchez o David Bustamante canten una cançó dels Backstreet Boys, per exemple. 

Altres muntatges

Relacionat amb el terror, circula per la xarxa una versió de l'anunci inspirada en la popular sèrie de zombis 'The walking dead', que ha registrat més de 189.000 visites. En altres vídeos, també es poden veure els cinc artistes espanyols cantant cançons d''El rey León', o les Spice Girls, que són altres dels muntatges amb més èxit.