Homer visita Barcelona i la Sagrada Família en un capítol d'aquesta temporada
La sèrie d'animació dels EUA explota el tòpic de l''espaniard' conquistador, de bon menjar i amant del bon vi
Homer Simpson també se suma a l'auge turístic i a la promoció internacional de Barcelona. En un dels capítols d'aquesta temporada la ciutat és un dels marcs elegits per a la narració de les aventures del personatge animat de la sèrie nord-americana. La Sagrada Família és un dels entorns del capítol, en què es narra com un amic espanyol de la infància de Homer, Eduardo Barcelona, fa una visita a Springfield per ajudar-lo a sortir d'una mala època després d'una trucada de Marge. Després tots dos iniciaran un viatge a Espanya.
Amb l'aire de la sàtira que caracteritza el programa i explotant com sempre els tòpics que marquen qualsevol 'spaniard' als EUA, la sèrie mostra la Sagrada Família en construcció, sense cues, sense aglomeracions, sense control d'entrada... com fa desenes d'anys. En l'avanç, el guionista ironitza sobre la figura de l'espanyol galant, amant del bon menjar i del bon vi. Com a anècdota, Eduardo Barcelona explica que té 200 fills, entre els quals hi ha doctors, artistes i també xefs revolucionaris, que podrien recordar el conegut cuiner Ferran Adrià. Homer contraataca preguntant si té algun fill que sigui irreverent i li diu pel seu nom. "No puc imaginar-me una criatura així", diu Eduardo Barcelona ("encara que pot dir-me Eddie Miami", diu el personatge a Marge).
- Successos Detenen un jove de 18 anys com a autor de dos robatoris amb violència i intimidació a Reus
- Sector econòmic Barcelona ajusta preus en un estiu de menys despesa turística: hotels de luxe des de 183 euros
- Reunió urgent després del succés La Generalitat promet reforçar les inspeccions al camp després de la mort per calor d’un temporer a Alcarràs
- Guerra a Ucraïna Totes les claus sobre la cimera d’Alaska: on i quan serà i quins temes tractaran Trump i Putin
- L’única cullerada que has de posar a la rentadora per tenir la roba neta i estalviar en la factura de la llum