ESTRENA DE 'PARARAPAPA', UNA OBRA PATERNAL QUE PRODUEIX LA PARELLA
El 'fill' teatral de Jordi Ríos i Mònica Pérez

El fill teatral de Jordi Ríos i Mònica Pérez_MEDIA_1 /
Mònica Pérez,que interpreta la infantaCristinaaLa familia irreal,iJordi Ríos,doble dePuyoliCruyffentre altres, aCrackòvia,són una parella sense fills, però la paternitat és un tema que els uneix. Tots dos impulsenPararapapa. Ser pare és un no parar,una comèdia sobre les experiències de dos pares principiants,Miquel Sitjar(El secreto de Puente Viejo) iJuli Fàbregas (La Riera), i un amic de tots dos a punt de ser-ho,Miki Esparbé.
L'aventura ha permès posar en marxa Bambes de Palamós, productora impulsada perPérez iRíos, asseguts junts a la foto amb els protagonistes del muntatge. «Aquest és el nostrefill», declara ell, un addicte a les sabatilles esportives. En té tota una col·lecció. «Quan vaig conèixer elJordi em va sorprendre la quantitat de vambes que tenia», recordaPérez.La parella, que cuida tres gossos, no es planteja tenir un fill. «Això dels nens m'espanta. És molta responsabilitat», declara ell. «Som uns oncles fantàstics; els nostres nebots estan encantats», afegeix ella.
Notícies relacionadesEls canvis d'humor de la dona en l'embaràs, el problema o no que pot comportar practicar sexe en aquest període i què descobreix un home amb la paternitat són la base d'aquesta comèdia. El muntatge, dirigit perPérezi produït perRíos,que assumirà el rol de director mentre ella és al Victòria, comença a rodar aquesta nit a la Sala 2 del Club Capitol. Però l'estrena oficial serà dilluns.
Els diàlegs han estat escrits a quatre mans perPéreziSitjar.Junts van començar a parlar de la paternitat una nit de copes que ha acabat al teatre per insistència d'ella. «Era tan tendre el que explicava», recordaPérez.Vaig pensar que a la gent li agradaria descobrir aquesta faceta seva», afegeix. La taquilla ho dirà.
- Espai cultural L’Ateneu Barcelonès atrau ‘expats’ àvids de llengua i cultura catalana
- Històries de LEs Glòries (I) Quan les Glòries van poder ser Sant Jaume
- La realitat imita l’art El petit poble de Lleida on Picasso va superar el seu bloqueig artístic
- La demanda d’habitatge gira cap a les llars unipersonals
- Reglament de trànsit El canvi de normativa sobre llums d’alerta genera un mercat fraudulent
- Niubó descarta reimplantar la sisena hora i defensa reduir ràtios
- Les 57 rutes intercontinentals del Prat fan preveure un any de rècord
- Consum culpa de l’augment del joc ‘online’ la recuperació dels incentius
- L’onada de calor deixa màximes de 42 graus a la província d’Ourense
- El Vaticà mira "amb lupa" Hijas del Amor Misericordioso