L'ESTRELLA DE LA SETMANA DE LA MODA DE LA CIUTAT DELS Gratacels

Holmes, actriu de moda

La intèrpret debuta en una passarel·la com a dissenyadora de la seva firma

Katie Holmes i la seva sòcia i estilista, Jeanne Yang, ahir, envoltades de models al Lincoln Center de Nova York.

Katie Holmes i la seva sòcia i estilista, Jeanne Yang, ahir, envoltades de models al Lincoln Center de Nova York. / GETTY / KEVIN MAZUR

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
NOVA YORK

katie Holmes va fer ahir el seu debut com a dissenyadora a la Setmana de la Moda de Nova York. La posada de llarg de la col·lecció que ha creat l'exdona deTom Cruisei la seva estilista de tota la vida,Jeanne Yang, amb qui ha creat la marca Holmes & Yang, va generar una enorme expectació al Lincoln Center. Malgrat que centenars de persones volien assistir a la presentació, només 150 van poder veure de prop la roba de la temporada primavera-estiu 2013. Va ser un acte curiós, perquè la premsa només el va poder cobrir si hi havia estat convidada pels relacions públiques de la marca, i no hi va haver desfilada sinó models estàtiques, perquè els presents poguessin mirar les peces amb deteniment. No hi havia res que els despistés, ni comentaris sobreCruiseni la petitaSuri,filla dels actors, convertida als seus sis anys en tota unafashion victiminfantil (ahir era el seu segon dia de col·legi).

Notícies relacionades

L'actriu ara modista va explicar als convidats que la sorprenent presentació d'ahir era «més apropiada» per al tipus de roba que ven i que apostar per una plataforma tan potent com la ciutat dels gratacels era un «pas natural» després d'haver creat la marca el 2009. I va emfatitzar l'orgull que significava per a ella el fet que la roba fos 100%made in USA.

La seva propostacasual elegant, simple i clàssica, té ambició comercial. De fet, la mateixaHolmes,que actualment té 33 anys, ja ha dit que si va fundar la marca va ser perquè així podia crear el que no trobava a les botigues: peces «fàcils i atemporals». Les primeres valoracions dels crítics no van mostrar entusiasme, tot i que tampoc van ser negatives. Potser van insinuar falta de personalitat pròpia. «Ens ha d'ensenyar més de què va la seva marca», va escriure l'enviada especial deLos Angeles Times, Booth Moore.