El barri de Gràcia s'engalana per les festes
El mapa de les retallades autonòmiques i la imminent pujada de l'IVA, altres temes
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca l'ornamentació dels carrers del barri de Gràcia per la festa popular i el vuitè lloc de la la Pedrera en el rànquing de llocs més visitats de Barcelona.
La pujada de l'IVA, que entrarà en vigor d'aquí dues setmanes, encarirà la despesa de les famílies en 600 euros a l'any. EL PERIÓDICO ha elaborat un mapa de les retallades de les autonomies, obligades a reduir 16.000 milions d'euros només aquest any. Desastre ecològic a La Gomera, on el foc ha cremat 5.000 hectàrees.
Ahir es va estrenar als cines El legado de Bourne, quarta entrega de la saga de l'agent secret protagonitzada per Jeremy Reiner i Rachel Weisz.
- L’emotiu concert que va contraprogramar Rosalía
- Entendre-hi més Raimon: «Jo anunciava un títol i després cantava el que em donava la gana i com que el policia no sabia català...».
- El nucli de Mazón va parlar el dia de la dana 9 minuts amb Pradas
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Els blocadors beta deixaran de prescriure’s després d’un infart sense seqüeles: una revisió d’estudis confirma que no serveixen
- Els blocadors beta deixaran de prescriure’s després d’un infart sense seqüeles: una revisió d’estudis confirma que no serveixen
- Bullying, inacció i silenci: «El bullying comença a casa quan criem un nen tirà»
- Llista mundial ‘Divinize’ de Rosalía es converteix en la primera cançó en català que debuta al Top50 Global de Spotify
- Crisi a la Generalitat Valenciana Feijóo vaticina que el relleu de Mazón «sortirà bé» i Vox avisa: «No tenim por d’eleccions»
- Negociacions trencades Tot el que va quedar al calaix de la taula entre el PSOE i Junts a Suïssa després de 19 cites