El barri de Gràcia s'engalana per les festes
El mapa de les retallades autonòmiques i la imminent pujada de l'IVA, altres temes
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca l'ornamentació dels carrers del barri de Gràcia per la festa popular i el vuitè lloc de la la Pedrera en el rànquing de llocs més visitats de Barcelona.
La pujada de l'IVA, que entrarà en vigor d'aquí dues setmanes, encarirà la despesa de les famílies en 600 euros a l'any. EL PERIÓDICO ha elaborat un mapa de les retallades de les autonomies, obligades a reduir 16.000 milions d'euros només aquest any. Desastre ecològic a La Gomera, on el foc ha cremat 5.000 hectàrees.
Ahir es va estrenar als cines El legado de Bourne, quarta entrega de la saga de l'agent secret protagonitzada per Jeremy Reiner i Rachel Weisz.
- Des d’aquest dijous Catalunya suma sis radars mòbils a l’AP-7 als quatre que hi ha i vigilarà la velocitat en els 344 quilòmetres de la via
- Juegos Olímpicos Milán-Cortina 2026 Bernat Sellés: "Les pistes d’esquí de la Cerdanya han sigut el pati de casa meva"
- A ALEMANYA Agredit l’àrbitre que en un estadi va demanar casar-se amb el nòvio
- Futbol americà La defensa dels Seahawks aclapara els Patriots a la Superbowl
- Barcelona, protagonista Com fer que una fàbrica generi el seu propi gas