AUDIÈNCIES
Més d'un milió i mig d'espectadors van veure la final de la Copa per TV-3
El partit va ser el més vist del dia a la televisió catalana, amb un 42,2% de quota de pantalla
Més d'un milió i mig de ciutadans van veure ahir a la nit per TV-3laretransmissióde lafinal de la Copa del Rei --que també retransmetia TVE--, de manera que aquesta emissió va ser elprograma més vist del dia de la televisió autonòmica catalana, amb un 46,2% de quota de pantalla. A més, gràcies a aquest partit, TV-3 va ser divendres líder absoluta d'audiència a Catalunya.
El partit entre el Barça i l'Athletic va tenir una audiència mitjana d'1.569.000 espectadors. TV-3 va dedicar gairebé sis hores de programació al duel per l'últim títol en joc de la temporada i l'últim dePep Guardiola com a tècnic.
En conjunt, comptant la retransmissió per La 1 de TVE, la final de Copa va tenir una audiència del 65,6% deshare, del qual el 46% va correspondre a TV-3.
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Accident Mor un turista català a l'illa indonèsia de Bali mentre realitzava pesca submarina
- Conflicte Sally Rooney podria ser arrestada per delicte terrorista després de mostrar el seu suport a Palestine Action
- Nou autonomies aporten recursos als territoris afectats pel foc