15,2% DE QUOTA

Un reportatge de TV-3 sobre un nen discapacitat aconsegueix 500.000 espectadors

'Soufian, el nen que volia volar' explica l'exemple de superació d'un nen sense cames i la seva relació amb Leo Messi

Leo Messi coneix Soufian, un nen que, malgrat patir la síndrome de Laurin-Sandrow, que li ha provocat la pèrdua de les dues cames, ha aconseguit jugar a futbol amb el blaugrana. / BARÇA TV

1
Es llegeix en minuts

El reportatgeSoufian, el nen que volia volar, sobre la vida d'un nen d'11 anys ambdiscapacitats físiques que es relaciona amb el futbolistaLeo Messi, va aconseguir una quota de pantalla del 15,2%, amb més de mig milió d'espectadors a l'emetre's aquest dilluns perTV-3.

Segons informa aquest dimarts la cadena pública catalana en un comunicat, el reportatge ha tingut des de la seva emissió un ampli seguiment a través de les xarxes socials i ja l'han vist més de 9.000 persones en 24 hores.

Amb anterioritat a la seva emissió, ja va aixecar un gran interès en mitjans de comunicació anglesos i marroquins, ja que Soufian és d'origen magribí i també perquè Messi el va donar a conèixer a través del seu compte a Facebook. Fins a aquest dimarts, més de 33.000 persones de tot el món han vist el reportatge a les xarxes socials i uns 3.000 n'han realitzat comentaris.

Constancia i voluntat

Produït pel departament d'esports de TV-3, el programa explica la història de superació de Soufian, unnen sense cames que aconsegueix fer una vida pràcticament normal, amb els seus companys de col·legi i la seva família a la població barcelonina deManlleu (Osona).

Notícies relacionades

El reportatge recull les opinions i apreciacions dels seus tutors, mestres i pares, entre altres persones pròximes a Soufian, que coincideixen que el nen "podrà arribar a ser el que ell vulgui" quan sigui gran, gràcies a la seva gran força de voluntat, la seva constància i la sensació de felicitat que desprèn. Soufian Bouyinza Dabbou té 11 anys i viu a Manlleu amb els seus pares, Mimoun i Ouafae, i juga a futbol, a bàsquet, fa natació i va en bicicleta, com qualsevol altre nen de la seva edat.

L'actitud positiva amb què afronta el seu dia a dia és una gran lliçó per a tothom, adults i petits, i també per al futbolista Leo Messi, amb qui s'ha trobat diverses vegades, així com amb l'actor de la coneguda sèrie de TV-3Polseres vermellesÀlex Monner.