FESTA PRESIDENCIAL

Obama celebra el seu 50 aniversari amb un acte per recaptar fons a Chicago

La cantant i actriu Jennifer Hudson ha cantat l''Aniversari feliç' al president

El president dels EUA va néixer el mateix dia que Zapatero, que avui fa 51 anys

El president dels Estats Units, Barack Obama, rebut amb l’’Aniversari feliç’ el dia del seu 50è aniversari. / ATLAS

1
Es llegeix en minuts
EFE

El president dels Estats Units, Barack Obama, ha celebrat avui el seu 50 aniversari a Chicago, la seva ciutat, amb diversos actes de recaptació de fons per a la campanya presidencial de l'any 2012. Es dóna la coincidència que avui també és l'aniversari del president del Govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, que fa 51 anys.

Notícies relacionades

"Estic reportant des de Chicago, amb una petita celebració a casa meva", ha dit Obama abans de conversar en una videoconferència amb seguidors demòcrates. Més tard, el president s'ha dirigit a un gran acte de recaptació de fons. En l'acte, celebrat a la sala Aragon de Chicago, ha estat acompanyat per l'alcalde de la ciutat, Rahm Emanuel, i pel músic de jazz Herbie Hancok, que ha interpretat unes cançons al piano.

L'actriu i cantant guanyadora d'un premi Grammy, Jennifer Hudson, ha rebut Obama cantant l''Aniversari feliç', que ha estat corejat per tots els assistents. Alguns d'ells portaven gorres amb el número 50, en referència a l'aniversari del president, que per a l'ocasió estrenava tallat de cabells. El president s'ha mostrat feliç i emocionat amb aquesta calorosa rebuda.