A 'DOMINICAL'
Secrets de bàscula de l'entrenador dels famosos Juan Rallo

Juan Rallo, en la portada del seu llibre.
Darrere dels cossos esculturals que van lluir els presentadors Pablo Motos i Christian Gálvez a la portada de Men's Health hi ha constància, una dieta saludable, un programa d'entrenament a mida i un nom propi: Juan Rallo. L'entrenador de les estrelles descobreix ara els seus secrets de bàscula en un llibre:Ponte en forma en 9 semanas y media (Espasa). La revistaDominical li ha tret 9 consells i mig per lluir banyador.
1. No intenti fer en una setmana el que no ha fet en tot l'hivern. Fixi's metes realistes. Posar-se metes inabastables sempre condueix a la frustració.
2. Triï activitats esportives que el diverteixin. Si s'ho passa bé fent una cosa, repetirà; si no, evitarà fer-la.
3. Entreni per millorar sempre, però faci-ho progressivament. Com més temps doni al cos per anar assimilant les millores, més duraran.
4. Mengi poc moltes vegades, i desplaci els àpats més importants a les primeres hores del dia per anar consumint l'energia segons la necessiti.
5. Recordi: depenent de si se'n va a dormir amb la panxa plena o no estarà vuit hores acumulant greix o eliminant-ne. Eviti els hidrats de carboni a l'hora de sopar.
6. Limiti els greixos en l'alimentació: elimini els aliments fregits i la brioixeria industrial, moderi l'oli en les amanides i el consum de salses, aposti pels lactis semidesnatats o desnatats i tregui el greix a la carn que es mengi.
7. Tingui en compte que un és el que menja, i menja el que compra. Atenció amb les temptacions al supermercat.
8. Les dietes miraculoses no existeixen: el miracle el fa vostè portant una vida sana. El pes que es perd molt de pressa es recupera a la mateixa velocitat, i pot comportar el temible efecte io-io.
9 i mig. Estimi's molt. No es frustri perquè no pot ser com els models de les revistes. Vostè no pot ser un altre, però pot ser el seu millor jo. L'actitud és importantíssima per veure's bé.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- El conflicte del Pròxim Orient Trump decideix implicar-se en la guerra contra l’Iran oberta per Israel
- Al delta del Llobregat Llum verda a un pla hoteler i residencial entorn de l’aeroport de Barcelona que el TSJC va tombar el 2020
- El problema dels estupefaents BCN tanca el primer club cannàbic de la seva ofensiva contra la droga
- El 62% d’espanyols reclamen eleccions, entre ells un 40% de votants del PSOE
- Universitat i mercat laboral Les empreses tenen dificultats per trobar universitaris capaços de resoldre problemes i ser autònoms
- Nou informe Red Eléctrica s’autoexculpa i carrega la responsabilitat de l’apagada a les elèctriques
- II Fòrum Econòmic i Social del Mediterrani Màlaga passa el testimoni a Barcelona com a seu del III Fòrum del Mediterrani
- Successos Mor un turista francès durant el seu comiat de solter a Sils
- Fitxatge polèmic Joan García s’acomiada de l’Espanyol: «Sé que aquesta decisió no serà fàcil d’entendre per a tothom. No us demano que ho feu»