LA PRESENTADORA SE SEPARA DE L'EMPRESARI JAVIER SAGRERA, AMB QUI TÉ UN FILL DE 3 ANYS
L'actriu Mónica Pont acusa el seu marit d'insults i agressió
VRvuptura traumàtica, denúncies encreuades i imputacions greus. L'actriu i modelMónica Pont,de 36 anys, s'ha separat de l'empresariJavier Sagrera,de 44, amb qui es va casar fa una mica més de quatre anys, d'una manera gens amistosa. Ella es va emportar el seu fill, de 3 anys, sobtadament del domicili conjugal de Torroella de Montgrí (Baix Empordà) i davant els Mossos d'Esquadra va acusar el seu marit de presumptes maltractaments físics i psíquics i va insinuar velles addiccions de qui ha estat la seva parella.
Sagrera,propietari d'un hotel a Begur, ha denunciatPontal jutjat de la Bisbal per sostreure el nen i amenaçar-lo amb una denúncia per maltractes, segons la documentació a què ha tingut accés EL PERIÓDICO.
Pont,que va treballar a les sèriesHostal Royal Manzanares,ambLina Morgan, iEsencia de poder, es va casar ambSagreral'agost del 2002. A la boda hi van assistir, entre altres,Lluís Alfons de Borbó,Lara DibildosiEstefanía Luyk.Tot i que el matrimoni ja és aigua passada, queda l'exclusiva pagada perHola.
AMOR DE JOVENTUT
En el seu dia es va arribar a dir que l'enllaç de l'actriu amb l'empresari era la culminació a una història d'amor de joventut. Tots dos havien estat nòvios quan ella tenia 17 anys. Les circumstàncies els van separar i, temps després, es van tornar a trobar.
Ara, la ruptura està segellada en forma de demanda de divorci. Les xifres econòmiques que es discuteixen són astronòmiques i la parella no es posa d'acord. Però el pitjor i més delicat són les acusacions que s'intercanvien.
El 28 de febrer,Sagreraes va presentar als Mossos d'Esquadra de la Bisbal per denunciar que la seva dona s'havia endut el seu fill. La policia li va dir que anés al jutjat de guàrdia, al tractar-se d'un assumpte matrimonial. I així ho va fer. L'endemà va relatar com la seva dona havia abandonat la vivenda. "El nen plorava perquè no volia marxar", va comentar una persona del servei.
L'actriu li va ensenyar al majordom unes marques al braç i li va dir que anava a denunciar el marit per maltractaments. Naturalment,Sagreraho nega i atribueix la denúncia dePonta un intent de pressionar-lo per obligar-lo a acceptar les "desorbitades condicions econòmiques" que li planteja en la separació.
El mateix dia que va fugir de la masia de Torroella,Mónicava anar, a les vuit del vespre, a la comissaria dels mossos de Sarrià-Sant Gervasi i va detallar als agents les presumptes agressions.Pontva revelar que quan estava embarassada va rebre insults i amenaces del seu marit que, segons va dir, no la deixava treballar com a actriu. També va revelar velles addiccions de l'empresari.
Notícies relacionadesSagreraes va veure obligat dissabte a comparèixer al jutjat de guàrdia de Barcelona. L'empresari va negar les agressions, amenaces i insults i va assegurar que la crisi ve de lluny. L'octubre del 2006, ella li va confessar que tenia una altra parella i que volia separar-se. La model li reclama un pis a la Bonanova i una pensió vitalícia de 6.000 euros mensuals. Ell no hi està d'acord.
El jutge, després d'escoltar-la, no va acceptar emetre cap ordre de protecció sol.licitada per l'actriu perquè, en aquell moment, "no consta cap agressió física a la denunciant, ni s'aporta cap informe d'assistència mèdica".
- Famosos Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Preus rebaixats Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- Urbanisme BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Crim de la Guàrdia Urbana Una criminòloga sentencia la personalitat de Rosa Peral: «Seductora, manipuladora i mentidera»
- Mercat laboral Espanya suma més de 230.000 ocupats a l’abril
- Sector bancari Economia obre l’enquesta sobre l’opa i dona fins al 16 de maig per votar
- Cuerpo diu que el Govern central no busca una resposta de "sí o no"
- Reunió anual del Cercle d’Economia António Costa: "El que necessitem és un rearmament col·lectiu, no 27"
- Feijóo, ¿al pitjor país del món?