EXCLUSIVA 'WOMAN'
Eugenia Silva confirma la relació amb Ray Loriga
No li agrada parlar de la seva vida privada perquè no participa en el "circ" de la premsa del cor. Però en una àmplia entrevista concedida a la revista Woman confirma els rumors que la relacionen amb l'escriptor i director Ray Loriga. Rumors que, des de fa diverses setmanes, l'han convertit en protagonista de la premsa rosa. "Ho he viscut amb pena (ocupar portades de revistes del cor) perquè havia aconseguit un anonimat en aquest terreny. Només espero que passi com més aviat millor", assegura.
Silva ha deixat el multimilionari colombià Alejandro Santodomingo per Loriga, que, alhora, va trencar la seva relació de 14 anys amb Christina Rosenvinge. La cantant i l'autor de Días extraños tenen dos fills: Willen i Kay.
Silva (a dalt, a la foto), que el 1992 va guanyar el concurs Elite Look of the Year amb Nieves Álvarez, parla també del reality show que va presentar Judit Mascó per elegir la representant espanyola del certamen. "Em sembla denigrant i patè- tic. Només el vaig veure un cop i vaig haver de demanar als meus amics que el traguessin. L'experiència que jo vaig viure no té res a veure amb drames, plors i maltractament psicològic. No participaria ni recolzaria mai una cosa així", lamenta.
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?
- Serveis Socials Barcelona denuncia i aparta una treballadora que desviava prestacions socials
- Conferència de Presidents Ayuso compleix la seva amenaça i abandona la sala quan Pradales i Illa parlen en eusquera i català
- Ser Ter Stegen i no jugar
- Homenatge a Casa Leopoldo
- Alimentació Com menjar dònuts sense engreixar: el sorprenent consell d’un expert en nutrició
- EEUU Trump diu que a Musk “ha perdut el cap” i que no té intenció de parlar amb ell
- Barcelona Un prostíbul en un bloc de pisos: "Els clients s'equivoquen de timbre i ens desperten"
- Tennis Roland Garros: Alcaraz imposa la seva grandesa per fondre Musetti i jugar a París la seva cinquena final de Grand Slam
- Futbol Ni Lamine, ni Mbappé, ni Vinicius, ni Pedri... Raphinha, escollit el millor jugador de la Lliga 24-25