Celebració local
La restauració de Gavà celebra l’«èxit» de la primera Fira de la Cervesa Artesana a la ciutat
«Per intentar sintetitzar totes les emocions, ens quedem amb un concepte que ens facilita resumir tot el que ens agradaria expressar: gratitud». Així va celebrar el Gremi de Restauració de Gavà (Baix Llobregat) la celebració de la primera Fira de la Cervesa Artesana de la localitat, un esdeveniment que va tenir lloc el 15 de juliol al parc de la Torre Lluc i que va ser organitzat pel mateix Gremi de Restauració.
Des del gremi, Andreu Frutos, va parlar a ‘El Bruguers Digital’ sobre les diferents cerveses i cerveseries presents en l’esdeveniment i va dir que «cada una aporta el millor producte, amb referències que han guanyat premis de qualitat».
«No obstant, en general totes són extraordinàries, elaborades amb cura i molt bona matèria primera, que les fan destacar respecte a les cerveses industrials que normalment consumim. Apostem per aquestes cerveses perquè lliguen molt bé amb la proposta culinària de producte de qualitat que nosaltres oferim», va afegir Frutos.
L’entrada a la fira, que va obrir portes a les sis de la tarda i va tancar abans de les dues de la matinada, costava la compra del got, és a dir 2,5 euros i, a partir d’allà, cadascú podia adquirir a cada carpa la cervesa que volia. Per acompanyar-lo també es va instal·lar un petit espai de venda de menjar, amb patates fregides i croquetes, per exemple, i la música la va posar Dj Borinot i el directe d’un dels grups del Bars and Rumba.
El Gremi de Restauració de Gavà assegura que «tenim molta empenta i volem continuar organitzant esdeveniments que dinamitzin el sector i la ciutat. La nostra voluntat és continuar apostant per aquesta fira cervesera. Ara hem plantat la llavor i esperem que creixi i es consolidi».
Llegeix totes les notícies de Gavà a EL PERIÓDICO Gavà
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- A Sydney Almenys 10 morts i 12 ferits en un atac durant una festa jueva a la platja australiana de Bondi
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- L’Elisabet, mare de bessons amb altes capacitats: «La dificultat no és l’acadèmica, és la social»
- La caixa de ressonància Ser de dretes i que t’agradi Extremoduro
- RECOMANACIONS LITERÀRIES 15 llibres de narrativa internacional per regalar aquest Nadal 2025
- ME TOO Radiografia després del cas Salazar: les denúncies per assetjament sexual que esquitxen tots els partits
- Eleccions a Extremadura Sánchez admet haver comès errors: «Som els primers a aplicar amb totes les conseqüències el protocol d’assetjament en el PSOE»
