Transport públic
L’operador del servei de bus del Baix Llobregat sud renovarà la flota amb 136 nous vehicles
La companyia ha demanat disculpes als usuaris per les incidències en el servei

Avança, l’operador del servei de bus entre Barcelona i els municipis de Castelldefels, Gavà, Sant Boi i Viladecans, al Baix Llobregat, ha anunciat que renovarà progressivament la seva flota amb 136 nous vehicles elèctrics, híbrids i híbrids endollables –els 13 primers aquest mes de juliol– provinents del pla de renovació de l’AMB.
L’endemà que els ajuntaments de Sant Boi, Viladecans, Castelldefels i Gavà denunciessin el «deteriorament inacceptable» del servei des de desembre de l’any passat, quan va ser adjudicat a Avanza, la companyia ha demanat disculpes als usuaris per les habituals incidències en el servei provocades pel mal estat de la flota subrogada de l’anterior operador.
Notícies relacionadesLa companyia també ha anunciat canvis als tallers per millorar el manteniment dels busos.
Més notícies de Sant Boi , Gavà i Viladecans en l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Detenen una parella amb sis primats bebès ocults als genitals
- Referent social Mor Enric Morist, el somriure enmig del desastre
- Entrevista Giuseppe Russolillo, president de l’Acadèmia de Nutrició: «El dejuni intermitent no ha sigut concebut per perdre pes i pot posar en risc la salut»
- Investigació ‘La casa dels horrors’ d’Oviedo tenia un desmesurat consum d’aigua i una sala d’estudi per als tres nens
- Barcelona prorroga 24 hores el permís d’obres al Camp Nou
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Celebració especial Dia de la Mare: 30 frases i imatges per desitjar feliç dia a la mare
- Gran ensurt a La Gayola
- El TEDH insta Sèrbia a no usar armes sòniques