Campanya d’informació
Federfarma envia material a les farmàcies perquè informin sobre al·lèrgies
La farmacèutica de Gavà pretén ajudar a millorar l’atenció a les persones que pateixen al·lèrgies i fomenta el coneixement d’aquesta patologia

Fedefarma, la cooperativa farmacèutica amb seu a Gavà (Baix Llobregat), ha impulsat una campanya de salut per reforçar el tractament de les al·lèrgies des de les farmàcies, a les quals ha enviat material informatiu per millorar l’atenció que donen als seus usuaris.
Segons ha informat Fedefarma en un comunicat, la iniciativa ajuda els farmacèutics a millorar l’atenció a les persones que pateixen al·lèrgies, alhora que fomenta el coneixement general sobre aquesta patologia. La federació farmacèutica de Gavà ha impulsat la campanya en col·laboració amb els laboratoris Théa, especialitzats en salut ocular. Les farmàcies sòcies que estan adherides a la campanya han rebut un kit que inclou material formatiu i de recolzament a l’atenció, tant virtual com físic.
Al·lèrgies en la població
Notícies relacionadesFedefarma ha proposat a les farmàcies que portin a terme la campanya al llarg del mes d’abril, quan hi ha més consultes sobre al·lèrgies, però cada farmàcia pot desenvolupar-la quan prefereixi. El 30% de la població mundial pateix una al·lèrgia i, segons Fedefarma, en els últims 40 anys els casos diagnosticats han augmentat. La rinoconjuntivitis és una de les patologies més freqüents i el pol·len, un dels al·lergògens més destacats.
Més notícies de Gavà a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern