TALLERS FEMINISTES
La iniciativa 'Punts G' de Gavà amplia la seva oferta després de la "gran participació" en les anteriors edicions
La iniciativa compta amb una oferta de tallers i activitats inclosos en la programació del Servei d'Informació i Atenció a les Dones (SIAD)
nou-servei-atenci-lgtbi
La iniciativa‘Punts G’que organitza el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) del’Ajuntament de Gavà amplia l’oferta de tallers i activitats. El conjunt de propostes es desenvolupen en el marc de la programació estable del SIAD i estanobertes a totes les dones de la ciutat.
Aquest any, seguint una mateixa línia de treball, s’ha ampliat l’oferta de tallers que estan agrupats per temàtiques: creixement personal; apoderament i autoestima; ruptura de la bretxa digital, ús de noves tecnologies i xarxes socials; feminisme, amb un taller d’autodefensa feminista.
En les anteriors edicions, “les diferents activitats programades han comptat amb una gran participació i un elevat grau de satisfacció per part de les dones assistents. És per aquesta raó que en aquest trimestre s’ha ampliat l’oferta per cobrir la demanda existent”, expliquen des del consistori.
Club de lectura feminista
D’altra banda, s’ha programat el Club de lectura feminista. Es tracta d’un club en col·laboració amb la biblioteca que es va posar en marxa l’any passat i que “ha tingut molt bona acollida”. Aquest any s’ha tornat a programar amb noves lectures en què les sessions estaran dinamitzades per una professional amb formació en perspectiva de gènere.
A més, en aquest trimestre, la seu del SIAD acollirà l’exposició ‘La llum de la dona al món’,a càrrec del’Agrupació Fotogràfica de Gavà. La mostra es podrà visitar durant tot el mes d’octubre.
Notícies relacionadesAquesta edició dels ‘Punts G’ es desenvoluparà entre els mesos de setembre i desembre. Les interessades poden fer lainscripció fins al pròxim 12 de setembre al Departament d’Igualtat de l’Ajuntament de Gavà.
Més notícies de Gavà a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Paula Cuenda, millor sommelier de Catalunya: "Un any al Villa Más és com fer-ne quatre de màster"
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio Màquines escurabutxaques camuflades de xarxes socials
- Càceres, preparada per vibrar amb la Copa d’Espanya d’Escalada
- Compte enrere final El cas de Noelia Castillo Ramos, pas a pas: cronologia completa fins a la seva eutanàsia prevista aquesta tarda
- Pobresa visual Més de dos milions de persones grans tenen dificultats per pagar les seves ulleres, ja que poden suposar el 50% de la seva pensió
