Per a morros fins
3 bons restaurants de Barcelona per al cap de setmana. Santa Magdalena, Rabbit’s i La Cuina del Papi
Si encara no has decidit on anar a dinar o a sopar, aquí tens tres adreces on disfrutaràs d’una gran taula:
MAPA | 18 bons restaurants oberts aquest any a Barcelona que hauries de visitar
Llista actualitzada dels últims tancaments de bons restaurants de BCN

S’acosta el cap de setmana i sempre sorgeix el mateix dubte, la mateixa pregunta. ¿A quin restaurant podem anar? Nosaltres no tenim la resposta definitiva, però sí una que podria acostar-se bastant al que busques. Per això hem seleccionat tres restaurants per al cap de setmana. Són aquests. ¡A disfrutar!
Santa Magdalena

Quim Marqués va tancar el Suquet de l’Almirall el 2018; va obrir amb la seva filla Paula, nutricionista, l’espai ‘cultulinari’ L’ExquisEat el 2020 i tots dos acaben de donar nova vida al bar veí que traspassaven. Es diu Santa Magdalena.

El fricandó del Santa Magdalena. /
Rabbit’s

Aquest nou establiment del carrer de Ganduxer serveix plats d’aires clàssics i gustos potents en un ambient informal. Meravellosa la seva barra central rectangular d’aire ‘vintage’. Un dels ‘must’ de l’any, aquest Rabbit’s.

Les croquetes de fricandó del restaurant Rabbit’s (Barcelona). /
La Cuina del Papi

La successora a la cuina d’aquesta històrica casa de menjars de Camp de l’Arpa (La Nació, 67) aporta frescor després del seu pas per una escola d’hostaleria. Té una barra generosa, en la qual passar una estona llarga sense problemes, sigui o no d’espera; i un menjador on recórrer còmodament a cullera, ganivet i forquilla. I compartir taula, que no estovalles (perquè són individuals, com procedeix en aquests casos). I gaudir una vegada et planten tan amablement l’ampolla de vi i la gasosa (o allò amb què desitgeu acompanyar l’àpat) a la taula. Aquí t’expliquem quins són els plats del menú de migdia, que costa 12 euros, de La Cuina del Papi.

Plat de vedella cuinada amb patates fregides de La Cuina del Papi. /
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Dos morts en un incendi agrícola a la Segarra
- Sense telèfon, sense diners, sense llit fix
- Tall de llum Una avaria deixa 1.200 abonats sense electricitat durant tota la nit a Barcelona
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Nou permís El Barça podrà mantenir les obres 24h al Camp Nou en el compte enrere per a l'estrena
- Accident sense ferits Mig arbre de grans dimensions cau sobre la calçada del carrer Entença
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Sector bancari El Sabadell defensa la venda de TSB: «Avui valem més que ahir»
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao