SORTEIG A NYON
Sorteig dels quarts de la Champions: Madrid-Chelsea
El Reial Madrid s’enfrontarà al Chelsea en els quarts de final de la Champions. Han sigut les dues primeres boles que han sortit en el sorteig. Els partits es jugaran els dies 11 i 12 d’abril (anada) i 18 i 19 d’abril (tornada).
La resta d’aparellaments ha sigut:
Inter Milà-BenficaManchester City-Bayern MunicMilan-Nàpols
Les hipotètiques semifinals es jugarien segons els encreuaments que es van decidir a continuació. Així, el guanyador del Milan-Nàpols s’enfrontarà al Benfica-Inter, mentre que el Reial Madrid, si passés en el seu xoc contra el Chelsea, enfrontaria amb el supervivent del City-Bayern.
L’exdavanter blaugrana Patrick Kluivert i l’exfutbolista turc Halmit Altintop han sigut les mans que han decidit la sort del sorteig.
Les semifinals entre els quatre guanyadors es disputaran els dies 9 i 10 de maig (anada) i 16 i 17 maig (tornada). La seu de la final, que es jugarà el 10 de juny, és l’estadi olímpic Atatürk d’Istanbul (Turquia).
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Presentació a Alstom El primer dels 10 trens llançadora de Ferrocarrils de la Generalitat a l’aeroport comença les proves
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Exercici El ‘boom’ dels locals ‘premium’ de barre arriba a Barcelona: “Aquí les dones se senten segures”
- A Madrid Detinguts un vigilant de La Finca i l’empleada de la llar d’Iker Casillas pel robatori de cinc rellotges de luxe
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL CLÀSSIC DE DIUMENGE Lamine Yamal es destapa per anar al Bernabéu
