ARRENCA LA TEMPORADA 21-22
Supercopa Europa. Horari i on veure a la TV la final entre Chelsea i Vila-real
El ‘submarí’ groc, de la mà d’Emery, vol continuar conquerint Europa davant la revelació londinenca
La temporada oficial de clubs al nostre continent queda habitualment inaugurada amb la disputa de la Supercopa d’Europa. Aquest any la disputaran el Chelsea de Tuchel, flamant campió de la Champions League, contra el Vila-real, recent campió de l’Europa League. Un duel que tindrà lloc a l’estadi de Windsor Park, a Belfast (Irlanda del Nord) davant la presència d’uns 13.000 aficionats permesos per a l’ocasió.
Chelsea 🆚 Villarreal 🔜
— UEFA Europa League (@EuropaLeague) 10 de agosto de 2021
Who do you 𝙬𝙖𝙣𝙩 to win the 2021 #SuperCup? ✨#UEL pic.twitter.com/7SvUYK5XUS
L’‘altra’ competició d’Emery
Els ‘groguets’ acudeixen a la cita amb la il·lusió que van afrontar la recent final europea. L’equip d’Unai Emery, expert ja en aquesta competició (hi ha participat en quatre ocasions), confia a aixecar el seu segon títol consecutiu després del que van aconseguir davant el Manchester United en una llarga i emocionant tanda de penals (11-10). Malgrat no haver aconseguit la victòria en aquesta pretemporada, el ’Submarí’ groc ha assolit un ritme òptim de competició per disputar aquest partit, amb Gerard Moreno al capdavant de les operacions d’atac.
Per la seva banda, els ‘blues’ de Thomas Tuchel, el tècnic que va fer ressorgir aquest equip, volen seguir amb les bones sensacions i estan preparats per a l’ocasió. A l’espera de si es confirma el retorn de Lukaku, l’equip londinenc viatja a Belfast amb el record de la Champions conquerida, contra pronòstic, davant el Manchester City (0-1). Mason Mount, Kanté, Jorginho i companyia buscaran continuar fent història i aixecar un títol anhelat a Stamford Bridge.
Els dos equips no s’han enfrontat mai en competició oficial. Serà el primer partit entre les dues plantilles, i la primera final d’aquest torneig per al Vila-real. El Chelsea ha perdut en les últimes tres ocasions en què va disputar la Supercopa (2012, 2013, 2019).
En l’apartat de baixes, el Vila-real no podrà comptar amb Samu Chukweze i Iborra, lesionats, i tindrà el dubte de Dani Parejo, vital al centre del camp groc. Tuchel tindrà tots els seus jugadors disponibles. L’àrbitre del partit serà el col·legiat rus Sergey Karasev.
Quan es juga el Chelsea FC – Vila-real CF
Notícies relacionadesEl partit corresponent a la Supercopa d’Europa es disputa dimecres 11 d’agost, a les 21.00 hora peninsular espanyola.
On veure el partit a la TV
El partit es jugarà davant la presència d’uns 13.000 aficionats a Windsor Park (Belfast) i el retransmeten els canals Movistar Liga de Campeones (dial 50 de Movistar) i LaLiga TV Bar.
- Tecnologia humana La població flotant i la solitud adulta empenyen a un ‘boom’ d’‘apps’ per fer amics a Barcelona
- Balanç de la temporada alta El nombre de turistes continua creixent a Espanya, però el consum es refreda
- Meteorologia El Meteocat emet un avís de situació meteorològica de perill per intensitat de pluges a Catalunya
- Els visitants de BCN estalvien allotjant-se fora de la ciutat
- Les apps per fer amics triomfen a BCN
- La idea d’Israel
- El conflicte del Pròxim Orient França busca aliats per desplegar una missió militar internacional a Gaza
- Espanya proposa 16 mesures per augmentar la pressió sobre Israel
- ALS EUA Un congressista afirma tenir el suport per revelar arxius del cas Epstein
- Organització de Cooperació de Shanghai La Xina i l’Índia certifiquen una nova sintonia política en presència de Putin