Als EUA
Inusual inquilí: trobada una granota viva en una bossa d’espinacs

La protagonista d’aquesta curiosa història és Amber Worrick, que no pensava que la seva habitual compra en un supermercat de Michigan (EUA), acabaria apareixent als mitjans per un estrany inquilí que habitava a la bossa d’espinacs que havia comprat.
Després de fer la compra, Worrick va arribar a casa i va començar a desempaquetar, junt amb el seu fill, els productes que havia adquirit al supermercat. Segons va detallar a UHN Plus, va començar a cridar al treure la bossa d’espinacs perquè dins s’hi trobava una granota viva. L’amfibi s’havia col·locat entre les verdures, i la dona va decidir trucar directament a l’establiment on havia aconseguit l’aliment per reclamar els diners de la seva compra.
Reemborsament immediat
«Era viva i es movia. Gràcies a Déu que no em vaig menjar la granota», va relatar al mitjà esmentat. Després de la sorpresa amb l’espècie i trucar al supermercat, l’establiment va decidir reemborsar-li l’import total de la compra. «Òbviament, no volia que morís, però tampoc volia trobar una granota al meu menjar», va expressar Worrick, mostrant la barreja de sentiments que havia provocat aquesta estranya situació.
Notícies relacionadesAquest succés es va fer viral a xarxes socials i va provocar tota mena de comentaris en qüestió d’hores. Els usuaris feien broma de l’inusual inquilí: «espinacs amb proteïna extra», i de la reacció de la dona; però també consideraven com «una gran distracció» aquest incident.
Comunicat de Taylor Farms
Finalment, la granota arborícola del Pacífic va ser alliberada pels empleats del supermercat que van permetre que tornés al seu hàbitat natural. L’empresa responsable de produir els espinacs, Taylor Farms –principal productor nord-americà d’amanides i aliments frescos, amb centres de producció als Estats Units, Canadà i Mèxic– va emetre un comunicat oficial en què es disculpava pels fets i assegurava que prendria les mesures necessàries perquè aquest incident no es tornés a produir.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos