‘Streetwear’ per a dones i nens

Així és la nova línia de moda urbana del Barça

  • La col·lecció de peces versàtils i desenfadades, com dessuadores i ‘joggers’, està disponible a les botigues i a la plataforma d’‘e-commerce’ del FC Barcelona

  • La model Elisabeth Mas, l’actriu Yara Puebla, la presentadora Laia Ferrer, la cantant Beth i l’‘influencer’ Sílvia Bosch són algunes de les ambaixadores de la roba còmoda del club

Així és la nova línia de moda urbana del Barça
4
Es llegeix en minuts
Laura Estirado
Laura Estirado

Periodista

Especialista en Gent, Moda, Tendències, Estil y Xarxes

Ubicada/t a Barcelona

ver +

El FC Barcelona s’ha sumat a l’onada de la moda ‘comfy’, la roba còmoda no només per estar a casa, i acaba de llançar una col·lecció inspirada en la moda urbana que més es porta al carrer. En un moment en què peces com les dessuadores i els ‘joggers’ s’han convertit en una de les opcions preferides per al dia a dia, el club blaugrana proposa una nova línia de roba que s’adapta a les noves rutines gràcies a les seves peces versàtils i desenfadades, i que a més aposten per la sostenibilitat.

En aquesta ocasió no hi ha hagut col·laboració amb Nike, el gegant de l’esport mundial que vesteix el Barça. ‘Organic cotton collection’ és el nom de la nova col·lecció, que «ha sigut creada des de BLM –Barça Licensing & Merchandising– i el seu propi equip de disseny», expliquen des del club esportiu.

¿En què s’inspira aquesta col·lecció? Com no podia ser de cap altra manera, «en els colors del Barça i en la seva tradició», afegeixen els creadors. «Els colors es declinen per donar lloc a una àmplia paleta de tonalitats que permeten un ampli ventall de combinacions i que creen peces desenfadades, per a tots els gustos. A més, les peces es mantenen fidels a la identitat del club a través de la incorporació de l’escut en els diferents dissenys, ja sigui a través de la silueta o bé dins d’una composició més àmplia, o d’un estampat», prossegueixen.

Per a dones i nens

Aquesta col·lecció de moda ‘streetwear’ es dirigeix al públic femení i infantil, i està íntegrament realitzada en cotó orgànic 100% reciclat. Les diferents propostes s’adapten a les necessitats actuals tant dins com fora de casa gràcies a les peces esportives que incorporen, a més, les últimes tendències en ‘street style’. «Amb aquesta nova línia, fidel a l’aposta del club per la sostenibilitat, el que pretenem és oferir un disseny que els culers puguin portar en el seu dia a dia i que s’adapta a qualsevol context i ocasió informal i casual», expliquen els seus dissenyadors.

«Les peces es mantenen fidels a la identitat del club a través de la incorporació de l’escut en els diferents dissenys»

Per donar a conèixer la nova col·lecció, el Barça ha fitxat tot un equip d’ambaixadores famoses. Com la model Elisabeth Mas, la cantant d’‘OT2’ Beth, l’actriu i productora coneguda pel seu paper en la sèrie de televisió ‘El secreto de Puente Viejo’ (A3) Yara Puebla, l’‘influencer’ Sílvia Bosch, la carismàtica ‘coach’ vocal i pianista d’‘OT’ Laura Andrés, la col·laboradora d’‘Aruseros’ (La Sexta) Alba Sánchez, així com l’entrenadora i esportista Mireia Borràs i la periodista Helena Condis, entre d’altres.

D’esquerra a dreta, les jugadores del Barça Jennifer Hermoso, Marta Torrejón, Caroline Graham Hansen i Aitana Bonmatí, vestides amb la nova col·lecció de moda urbana del Barça.

/ FC BARCELONA

A més, Aitana Bonmatí, Jennifer Hermoso, Marta Torrejón i Caroline Graham Hansen, que juguen al FC Barcelona de la Primera Divisió Femenina d’Espanya, així com a la selecció espanyola i, en el cas de l’última, en la de Noruega, llueixen algunes de les noves peces al catàleg de la nova col·lecció.

Urbana, casual i sostenible

Entre les propostes per a dona destaquen les dessuadores de tall ‘crop’, amb cintura i punys ajustables mitjançant tires de color granat amb un estampat Paisley i l’escut del Barça. També podem trobar-hi jaquetes esportives amb cremallera i interior de pelfa, amb coll alt i cintura i punys elàstics, que integren el logo del FC Barcelona al llarg de les mànigues i el pit. I un conjunt de dessuadora amb caputxa i pantalons que s’adapten a la perfecció a l’estilisme ‘comfy’, que tant es porta aquesta temporada.

Notícies relacionades

La col·lecció infantil ofereix dissenys fàcils de combinar per crear un ‘outfit’ desenfadat i que, alhora, garanteixi el màxim confort per als més petits de la casa. Destaquen les dessuadores amb caputxa que juguen amb els colors blaugrana, dissenyades amb l’escut o amb butxaca cangur a la part frontal. 

Per a nena, l’‘Organic Cotton Collection’ inclou samarretes amb dissenys amb un volant a la part frontal o amb un dibuix en lluentons, així com jaquetes esportives amb estampat ‘animal print’. Per a nen, la col·lecció té samarretes amb franja elàstica blaugrana a la cintura i logo del FC Barcelona o un model tricolor de formes geomètriques, entre d’altres.

Club d’Estil d’EL PERIÓDICO

En el Club d’Estil d’EL PERIÓDICO ens agrada estar a l’última, ens interessa la moda, la bellesa, la decoració i els regals. Aquí us explicarem les últimes tendències que més es porten al carrer i a les xarxes socials, i us donarem trucs perquè no se us escapi res. És molt fàcil unir-se al club. Registreu-vos a Entre Tots i escriviu-nos, explicant les vostres inquietuds o compartint les vostres experiències.