A la venda a l’abril
Així és la nova línia tèxtil per a la llar i de decoració de Mango
La firma catalana començarà a vestir la casa amb una col·lecció sostenible inspirada en el Mediterrani

Ara que no tenim més remei que passar molt temps a casa, per la pandèmia, les empreses de reformes i de decoració han trobat un filó en els clients àvids de donar un nou toc a la seva llar. Atents a aquesta nova realitat i davant la crisi del sector de la moda, causada també per la Covid-19, que ha obligat a tancaments de botigues i canvis en els hàbits de compra del consumidor, la firma catalana Mango ha trobat en la diversificació del negoci una oportunitat. Després que el 2013 va llançar al mercat les cadenes Kids i Violeta by Mango –la línia de talles grans, les botigues de la qual tancarà a l’agost, però la roba seguirà estant disponible dins de la seva línia Woman– ara l’objectiu de la marca de moda és estendre la seva presència a les cases dels clients.
Mango llançarà la seva primera col·lecció de casa a l’abril d’aquest any per completar el ‘lifestyle’ dels seus fans més enllà de la moda. L’estil de vida mediterrani i la seva cultura són les principals fonts d’inspiració d’aquest projecte, que parteix de l’ADN de la firma.
Els petits plaers
La casa és un dels principals llocs de reunió en la cultura mediterrània, on es comparteixen moments íntims i petits plaers de la vida quotidiana amb les persones més pròximes.
La col·lecció inclourà principalment productes tèxtils per a les diferents estances: el dormitori, el saló i el bany, i a partir de la temporada tardor/hivern 2021 s’hi afegiran productes per a la cuina i el menjador.
Per al llançament, comptarà amb roba de llit, fundes nòrdiques, coixins, mantes, tovalloles i barnussos, a més d’espelmes i mikados.
Selecció de ‘homewear’
La línia també inclourà una selecció de peces còmodes per dormir o estar per casa amb estil.
L’estètica d’aquesta primera col·lecció gira entorn de l’estil mediterrani, depurat i net, a través d’un disseny contemporani que juga amb colors neutres. La qualitat i la cura màxima dels detalls són dos elements clau que destaquen en cada producte. A més, tots els tèxtils tindran característiques sostenibles i la producció d’un 80% de les peces es portarà a terme en proximitat, cosa que reforça el compromís de Mango per la sostenibilitat.
Projecte ambiciós
Segons Toni Ruiz, CEO de Mango, «els nostres clients ens demanaven productes per a casa seva. La mateixa comoditat i estil que busquen per vestir-se la volen també per decorar les habitacions de casa. És un projecte ambiciós, que estem desenvolupant amb molta il·lusió i en el qual s’ha involucrat gran part de l’equip de professionals que formen Mango».
Jan Rivera, ‘chief creative officer’ de la marca, ha assenyalat: «Mango és una marca amb esperit mediterrani, que busca compartir la seva visió i estil de vida amb els clients. Aquesta nova col·lecció ha sigut una evolució natural per a nosaltres, que a més està alineada amb els nostres objectius de sostenibilitat».
Exclusiu ‘online’
La col·lecció de productes de casa estarà a la venda exclusivament al canal ‘online’, Mango.com, en mercats seleccionats d’Europa: Espanya, França, Alemanya, Regne Unit, Països Baixos, Portugal, Itàlia, Polònia, Bèlgica, Suïssa, Grècia, Romania, Croàcia, Àustria, Irlanda, Suècia, Ucraïna, República Txeca i Dinamarca.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Estudiants L’agitador Vito Quiles fa una breu aparició a la UAB en un matí marcat per la tensió i les càrregues policials
- ART Aquesta és l’obra de Picasso que ha desaparegut en un viatge de Madrid a Granada per ser exposada: valorada en 600.000 euros
- Política Junts i el PSOE es van reunir dilluns després del ‘no’ d’Illa al referèndum
- Cribratge de càncer de mama El País Valencià no va trucar a 90.000 dones que s’haurien d’haver fet una mamografia el 2024
- INFORME Perfil de les addiccions: l’alcohol és la substància més consumida entre les dones, seguida de la cocaïna