NOU ENFOCAMENT SEXUAL
Miley Cyrus: «Pensava que tots els nois hetero eren dolents»
La cantant afirma que ja no és gai des que està amb el seu nou nòvio, Cody Simpson
undefined50506713 gente miley cyrus191021142914
Després de mostrar-nos els moments més íntims del seu dia a dia, Miley Cyrus i Cody Simpson han anat a tatuar-se junts en un conegut centre de Los Angeles i no han dubtat a compartir els seus nous dibuixos a la pell. I és que la cantant se sent tan feliç al costat del seu nou nòvio, que fins i tot ha parlat obertament de la seva nova orientació sexual. En aquesta ocasió, assegura en un Stories, que ja no és pansexual perquè la seva nova relació amb el seu nòvio l’ha fet descobrir que mai ho havia sigut.
«Pensava que tots els nois hetero eren dolents fins que en vaig trobar un que no ho era», explica, referint-se a Simpson. Així que la intèrpret de Slide Away, pensava que era gai i s’havia definit fa temps com a genderless fruit d’una confusió. «Hi ha homes bons allà fora, no us rendiu», ha destacat.
«No fa falta ser gai, hi ha gent bona amb penis allà fora, només has de trobar-la», ha escrit. I sembla que l’artista ja ha trobat aquesta bona persona de gènere masculí.
- Des del 31 de desembre Una macrofesta 'rave' il·legal reuneix unes mil persones a un polígon de La Sénia (Tarragona)
- Mercat laboral El salari del 80% de treballadors privats ha pujat aquest 2025 igual o més que els preus
- Audiències de la nit de Cap d’Any a Espanya Audiències TV Nit de Cap d’Any | L’‘efecte Pedroche’ es desinfla: Chenoa i Estopa arrasen i revaliden el lideratge d’RTVE en les campanades davant la dada més baixa d’Atresmedia en els últims anys
- Els locals d’oci a BCN utilitzen llums led
- El planeta rebel
