PROJECTE EN POTÈNCIA
Sophie Turner, encantada amb fer de Boy George en el seu 'biopic'
L'actriu de 'Joc de trons' i 'Dark Phoenix' recull el guant llançat per la icona andrògina del pop dels 80

turner george
L’actriu Sophie Turner ha recollit el guant del cantant Boy Geoge i ha confirmat a Twitter que estaria encantadad’interpretar-lo en el seu pròxim ‘biopic’. L’actriu britànica, de 23 anys, que interpreta Sansa Stark a Joc de trons, i a la guerrera Jean Grey, a ‘Dark Phoenix’ (de la saga X-Men), ha compartit amb els seus fans el missatge, juntament amb la notícia del portal britànic Vogue Vogue en la qual el líder de la banda ‘new wave’ dels 80 Culture Club revelava que pensava en ella perquè l’encarnés en els seus anys de joventut.
"Estic a punt", ha exclamat Turner, davant d’uns fans entusiasmats amb la idea de desafiar les normes de Hollywood a l’aconseguir que una dona fes el paper d’un home.
George Alan O'Dowd, més conegut com la icona pop andrògina Boy George (Bexley, Kent, Regne Unit, 14 de juny de 1961), ha explicat recentment que ell també tindrà la seva pròpia pel·lícula a l’estil dels films ‘Rocketman’ i ‘Bohemian rhapsody’ sobre la vidad’Elton John o Freddie Mercury, respectivament, que han sigut tot un èxit de taquilla, en la qual recordarà el seu ascens a la fama i com es va convertir en tot un ídol trencador amb èxits com Karma Chameleon i Do you really want to hurt me.
El 1986, després de molts èxits i algun fracàs, Culture Club es va separar, i George va seguir la seva carrera sol. A començaments del 2000, el cantant, músic, dissenyador i ‘dj’ va ser detingut diverses vegades i fins i tot va haver de fer treballs de neteja per a la comunitat després de ser condemnat per denunciar un fals robatori al seu domicili, i va ser condemnat a 15 mesos de presó per assetjar i segrestar un model noruec.
"He tingut suggeriments interessants, una de les que més esmenten és Sophie Turner; després em diuen que ella no em pot interpretar perquè és una dona, ja ho saps, però quan jo tenia 17 anys m’hauria encantat haver-ho sigut", va explicar el cantant al programa australià de ràdio ‘Fitzy and Wippa’.
El biopic de Boy George, que es va anunciar per primera vegada el maig passat, encara no té ni data ni títol, només ha transcendit que la seva producció podria posar-se en marxa aviat i que el guió i la direcció aniran a càrrec de Sacha Gervasi (Hitchcock o Los criminales de noviembre).
Notícies relacionadesSobre el projecte d’una pel·lícula sobre la seva vida, George ha dit: "En la nostra professió sempre hi ha [tantes] coses que s’escriuen sobre tu que són tan ridícules, que dius 'No passa res... em fa semblar més interessant’. Dorm de cap per avall, només menja llenties... i aquesta mena de coses".
Segueix Extra a Facebook
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- NOU MODEL DE CIUTAT El Trambesòs, tallat més de mig any per la reurbanització de la Gran Via
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Article del conseller de Política Lingüística Un pacte per fer créixer el català, per Francesc Xavier Vila
- Rampes nocturnes: per què es produeixen, quines són les causes i què he de fer?
- Xarxa de pederàstia Els educadors que tractaven la menor tutelada violada pel 'Pelicot català' van descobrir al seu mòbil fotos i vídeos dels abusos
- Nou decret El Govern ajorna la pujada de la taxa turística pendent del suport dels Comuns
- De 7Cases Detinguda una administradora de finques per apropiar-se de 256.246 euros de 14 comunitats de veïns