Viral a Twitter
L'emotiu vídeo d'un avi amb Alzheimer ballant a la Nit de Nadal amb les seves netes: «El poder de la música»
Té 80 anys i va viure un moment divertit amb les seves netes aquest Nadal

whatsapp-image-2018-12-26-at-135839-1
La música fa miracles, i més si es tracten de dates nadalenques. Així ho va manifestar la youtubera Rocío Vidal, que va voler compartir amb els seus seguidors a Twitter un moment especial la passada nit de Nadal.
El seu avi, amb 80 anys i qui pateix Alzheimer, va ballar amb les seves netes i es va divertir com feia temps que no passava.
Notícies relacionadesEste hombre es mi abuelo, tiene 80 años y padece de Alzheimer. Anoche le animamos a que se echara unos bailes con nosotras. Hacía mucho tiempo que no le veía tan contento. El poder de la música. pic.twitter.com/durKpymNYf
— Rocío Vidal (@SchrodingerGata) 25 de diciembre de 2018
Aquests emotius vídeos en què els joves presumeixen d’avis, i de l’amor que desprenen malgrat patir aquesta malaltia, són molt aplaudits a les xarxes socials, on tothom s’entendreix.
Va passar de forma similar fa tot just un mes, quan María va capturar i va mostrar un moment únic amb la seva àvia, el moment en què li reconeixia la cara i provava d’atrapar l’instant per no oblidar-ho.
Mi abuela en todos los momentos de plena lucidez tiene la necesidad de tocarme todas las facciones de la cara y cuando acaba me dice “no quiero olvidarte”. Consegui grabar una de esas veces.💙 pic.twitter.com/U3SrYVmzX1
— Ma®ia (@maariia017) 19 de noviembre de 2018
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- Cas Koldo L’Anaís, la «model» que va intentar amagar un disc dur d’Ábalos a la Guàrdia Civil: «Som amics. Amistat pura i dura»
- Educació a Catalunya Els campus d'estiu universitaris per a estudiants d'ESO es multipliquen a Catalunya
- Bombers de la Generalitat Indignació interna a Bombers per la incorporació d’efectius en pràctiques per a Sant Joan
- Alejandro Sanz i Ivet Playà: no és amor, és poder
- Justícia europea L’opinió de l’Advocat General sobre la retirada de la immunitat europarlamentària a Puigdemont s’ajorna sine die
- En una interlocutòria El jutge demana entrar a Ferraz i investigar expedients d’obres adjudicades per Adif i Carreteres
- Després de la caiguda de Santos Cerdán Sánchez i Illa es reuneixen a la Moncloa en plena crisi per la corrupció del PSOE
- Un metge de Girona condemnat per abusos sexuals canvia de nom i vol tornar a exercir