PER 163 MILIONS EN EFECTIU

L'amo de la tecnològica Salesforce i la seva dona compren la revista 'Time'

Marc i Lynne Benioff, una de les parelles més influents a Silicon Valley, no participaran en les decisions editorials de la famosa publicació

45068172 60

45068172 60 / ALBERTO E. RODRIGUEZ (AFP)

1
Es llegeix en minuts
AFP

El cap de la tecnològica nord-americana Salesforce, Marc Benioff i la seva dona, Lynne, compraran la famosa revista nord-americana ‘Time’ per 190 milions de dòlars (163 milions d’euros), segons un comunicat emès diumenge.

La parella Benioff compra ‘Time’ a títol personal i l’acord, programat per certificar-se d’aquí a 30 dies, no té cap vincle amb el grup Salesforce, el CEO del qual i fundador és Marc Benioff, diu el grup de mitjans i mercadotècnia nord-americana Meredith, encara amo de la publicació.

"El senyor i la senyora Benioff no participaran en les activitats quotidianes de la revista ni en les decisions editorials, que es mantindran en mans de l’equip de gestió actual de ‘Time’", va dir Meredith, i va afegir que la compra es farà en efectiu.

Meredith va anunciar al març que estava buscant un comprador per a quatre revistes, incloent-hi ‘Time’‘Fortune’ i ‘Sports Illustrated’, que van ser comprades fa menys de quatre mesos.

Bezos, 'The Washington Post’

Notícies relacionades

Al quedar-se amb ‘Time’, Marc Benioff s’uneix a l’altre gran cap de la tecnologia, Jeff Bezos (Amazon), que té un altre prestigiós títol de la premsa nord-americana, el ‘The Washington Post’ –el va adquirir fa cinc anys per 190 milions de dòlars–.Jeff Bezos ‘The Washington Post’ 

Segueix Extra a Facebook