LA GEORGIE DANN FEMENINA
Leticia Sabater intenta colar-se en la llista dels èxits de l'estiu amb el 'Tukutú'
L'expresentadora infantil proposa un 'twerking' per ballar "culito con culito, colita con colita"
Leticia Sabater aspira a convertir-se en la Georgie Dann femenina i, un any més, torna a intentar colar entre els grans èxits de l'estiu un single: el Tukutú. Després dels èxits relatius de Toma pepinazo Toma pepinazoi la Salchipapa, la polifacètica cantant presenta ara un twerking per ballar "culito con culito, colita con colita".
"Perquè ho canteu i balleu com bojos a les discos, platges, xiringuitos, festes, bars i més", ha escrit la barcelonina en el seu compte d'Instagram per presentar el que ella mateixa autodenomina "èxit de l'estiu".
Amb un decorat molt estiuenc molt similar a l'utilitzat an La salchipapa, d'aigües cristal·lines i platges paradisíaques, l'expresentadora infantil llueix uns estilismes estridents que van des dels cons-sostenidors que va posar de moda Madonna en la dècada dels 90 -dissenyats per Jean Paul Gaultier- al culots amb creu penjant, passant per una estrident gorra amb lluentons que bé podria ser el d'un presentador de circ. Tot això, a més a més de celles de brillantina superposades a les seves naturals (o no) i ulleres de mirall de diferents colors, a joc amb la roba.
Èxits de l'estiu del passat
Sabater ha intentat colar les seves cançons a la llista dels èxits de l'estiu des de fa anys. Però des de La salchipapa de fa dos estius ho ha aconseguit de forma relativa.
L'any passat també va aconseguir que Toma pepinazo -llançada just abans de la seva entrada com a concursant del programa Supervivientes- es convertís en un dels èxits de l'estiu.
I això és just el que intenta fer amb el Tukutú. Sempre amb el permís de Cómeme el dónut, la cançó que aposta fort per ser la que més es ballarà aquest estiu, i amb la qual Girafa Rey i Lapili -el duo Glitch Gyals- van revolucionar el primer programa d'aquesta temporada de Factor X.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Joan Roig, d’Alcanar, primer alcalde que dimiteix pel canvi climàtic
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Cine ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’, favorites dels premis Gaudí
- Crisi ramadera Els casos de pesta porcina s’eleven a 26 senglars després de la confirmació de 10 nous positius
- Acord de Govern i Comuns Catalunya mantindrà la rebaixa del 50% dels bitllets del transport el 2026
- L’entorn de la zona zero «Tenim senglars davant de casa»: preocupació veïnal als municipis de la zona zero de la pesta porcina a Catalunya
- Segons ‘People’ Qui és Nick Reiner, el fill i presumpte assassí del director Rob Reiner i la seva dona: problemes amb les drogues i entrades i sortides de centres de rehabilitació
