Marta Sánchez posa lletra a l'himne d'Espanya
"Rojo, amarillo, colores que brillan en mi corazón y no pido perdón", canta l'artista en la seva versió
La cantant Marta Sánchez ha posat lletra a l'himne d'Espanya. Una versió que es va emportar els aplaudiments del sorprès públic assistent al seu concert de dissabte passat, 17 de febrer, al Teatre de la Zarzuela de Madrid. El vídeo de la seva actuació també ha sigut difós per les xarxes socials, i l'ha compartit fins i tot el president del Govern, Mariano Rajoy.
Como a muchos de vosotros, me llega este vídeo. Muy buena iniciativa de @Martisima_SoyYo. La inmensa mayoría de los españoles nos sentimos representados. Gracias, Marta. MR pic.twitter.com/k5ruZPMhHE
— Mariano Rajoy Brey (@marianorajoy) 18 de febrero de 2018
Sánchez, en vestit vermell, va començar a cantar l'himne acompanyada al piano. I alguns dels assistents, tan bon punt van identificar els primers acords, van començar a aplaudir.
Notícies relacionadesLa lletra diu el següent: "Vuelvo a casa, en mi amada tierra, la que vio nacer mi corazón aquí. Hoy te canto para decirte cuánto orgullo hay en mí, por eso resistí. Crece mi amor cada vez que me voy, pero no olvides que sin ti no sé vivir. Rojo, amarillo, colores que brillan en mi corazón y no pido perdón. Grande España, a Dios le doy las gracias por nacer aquí, honrarte hasta el fin. Como tu hija llevaré ese honor, llenar cada rincón con tus rayos de sol. Y si algún día no puedo volver, guárdame un sitio para descansar al fin".
A més de Rajoy, altres polítics han celebrat la versió de la cantant, entre ells el líder de Ciutadans Albert Rivera -que qualifica de "valenta" l'artista"- i el president del PP de Catalunya, Xavier García Albiol, que proposa que sigui la lletra oficial de l'himne espanyol.
‘Rojo y amarillo, colores que brillan en mi corazón y no pido perdón’ . Valiente y emocionante @Martisima_SoyYo poniendo letra y corazón al himno nacional. https://t.co/DkaYwPwyAq
— Albert Rivera (@Albert_Rivera) 18 de febrero de 2018
Yo voto porque la letra que ha compuesto @Martisima_SoyYo sea la oficial del himno Nacional. Si estás de acuerdo, haz RT! 👌👌 pic.twitter.com/9lSUdxphg4
— Xavier García Albiol (@Albiol_XG) 18 de febrero de 2018
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament
- Medi ambient La meitat dels municipis amb pla antiincendis no el tenen actualitzat
- Les flames amenacen el parc natural Font Roja, a Alacant