Vídeo de la vinyeta de Tàssies (23)
L'il·lustrador fa referència al drama dels refugiats i al joc Pokémon Go
Josep Antoni Tàssies publica, al Suplement d'Estiu de dimecres, 24 d'agost, el seu 'Naufragi número 23' en format vídeo. En la il·lustració dibuixa un grup de refugiats que a poc a poc s'amunteguen en una petita estança.
La vinyeta fa una clara referència a les persones que fugen del conflicte sirià i estan a l'espera de ser acollides en països europeus, encara que suposi aguantar en llocs tan incòmodes o inadequats com l'habitació il·lustrada pel dibuixant.
Notícies relacionadesEn el dibuix Tàssies inclou Pikachu, protagonista del joc de moda Pokémon Go, com una metàfora de les prioritats que té la societat davant un drama humanitari.
La il·lustració forma part de la sèrie Naufragis que es publica al Suplement d'Estiu d'EL PERIÓDICO, disponible fins al 28 d'agost. En el suplement les seccions Gran Barcelona, Esports, Icult i Gent guanyen pes i es posa el focus en les informacions més atractives de la capital catalana, dels festivals d'estiu que se celebren a Catalunya, la crònica social i els esports.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"