CANAL REVELMOVE

El 'youtuber' més famós del món s'alia amb Disney

El gegant de l'animació finançarà la plataforma de dibuixos, jocs i música de PewDiePie, que compta amb més de 100 milions de seguidors a les xarxes

PewDiePie anuncia la creació de Re / periodico

1
Es llegeix en minuts
Laura Estirado
Laura Estirado

Periodista

Especialista en Gent, Reialesa, Moda, Tendències, Estil y Xarxes

Ubicada/t a Barcelona

ver +

Felix Kjellberg és a internet una cosa així com Marlon Brando, Al Pacino i Robert De Niro al cine. Un gegant. Una estrella rutilant. És el rei de Youtube. PewDiePie, el seu nom de guerra a la xarxa, ja és molt famós i ric, però ara ho serà més.

El seu canal a la plataforma de vídeos té més de 100 milions de seguidors, i compta amb més de 41 milions de subscriptors (entre Youtube, Snapchat, Facebook i Instagram). Juga en una lliga a part i guanya més de 900.000 dòlars al mes (824.000 euros), segons dades del 2015. 

Xifres de rècord sense comparació a internet que han fet que una companyia gegant es fixi en ell i vulgui expandir el seu negoci.

PLATAFORMA REVELMODE

En un vídeo penjat a la seva plataforma, PewDiePie explica que, juntament amb Maker Studios (entre la xarxa de canals de Youtube de Disney), ha començat a posar en marxa la plataforma Revelmode.Revelmode

L'amo de Youtube oferirà en aquesta plataforma sèries originals de dibuixos animats, videojocs i música. "Jo i un munt de 'youtubers' impressionants ens hem reunit per fer coses impressionants", explica al clip de presentació.

Aquesta plantilla estel·lar està formada pel mateix PewDiePie i altres col·legues com JackSepticEye (8 milions de subscriptors) CutiePieMarzia (6 milions de subscriptors) i CinnamonToastKen (2,4 milions de subscriptors).

VIDEOJOC PROPI I UN LLIBRE

"La idea de Revelmode va sorgir a partir de les meves pròpies experiències i tindrà com a objectiu reunir a una 'lliga de talents' per treballar i fer créixer un negoci junts", ha explicat PewDiePie. Aquestes experiències inclouen el seu propi videojoc ('Pewdiepie: Legend of the Brofist') i l'aventura editorial 'This book loves you' (Penguin, 2015).

Notícies relacionades

"Des de la meva perspectiva, Revelmode és un canvi en la manera com el talent es pot unir en una empresa digital i treballar junts per un ben comú", diu el creador de Revelmode. A més de música, dibuixos i jocs, l'empresa també pensa dedicar part dels seus guanys a caritat, en concret a organitzacions com Save The Children.

L'èxit de l'aliança està més que assegurat. Ja ho vaticinava aquest dimecres la revista 'Fortune', en un article dedicat a PewDiePie.

Temes:

Disney