TENNIS

Alcaraz no tindrà pas un camí fàcil a l’Open d’Austràlia

El murcià debuta diumenge en el torneig davant l’australià Walton amb el repte de conquerir l’únic Grand Slam que encara falta en el seu palmarès.

Alcaraz no tindrà pas un camí fàcil a l’Open d’Austràlia
1
Es llegeix en minuts

Carlos Alcaraz ja coneix el camí cap a la conquesta del gran títol que li falta, l’Open d’Austràlia. El tennista murcià buscarà a Melbourne ser el més jove de tota la història a alçar els quatre grans del panorama tennístic, tot i que abans haurà de superar un quadre amb trampes, sobretot a partir de la segona setmana.

No presenten aparents problemes les seves primeres proves, amb el local Adam Walton com a rival en el debut, diumenge, l’alemany Hanfmann o un jugador de la qualy en segona i Moutet o Korda com a hipotètics rivals en tercera. A partir de llavors, com és lògic, pujada de nivell. Tommy Paul i Alejandro Davidovich es presenten com a possibles rivals a vuitens, mentre que a quarts podrien ser De Miñaur o Bublik, dos tennistes que ja han demostrat que han començat l’any en plena forma.

Alcaraz evita Djokovic fins a una possible final, i té Zverev, Medvédev, Rublev i Felix Auger-Aliassime com a grans candidats a ser rivals en una hipotètica semifinal. Tampoc serà un camí gaire difícil per a Sinner, que gaudirà d’unes primeres rondes igual de còmodes aparentment. L’italià debutarà davant Gaston. En tercera ronda podria venir el partit bomba del torneig, davant el brasiler Fonseca. A partir de la segona setmana, bé Khachanov o bé Mpetshi Perricard podrien ser el seu rival a vuitens, mentre que noms com Shelton o Ruud apareixen com els més factibles a quarts. En semis, Musetti, Djokovic o Fritz, abans de la gran final esperada davant Alcaraz.

Notícies relacionades

Difícil per a Paula Badosa

Paula Badosa s’haurà d’enfrontar amb un quadre d’alt voltatge a Melbourne, amb la difícil missió de repetir la gran actuació de l’any passat, en què va arribar a les primeres semifinals de Grand Slam de la seva carrera. A la recerca de defensar els 720 punts aconseguits ara fa un any, l’espanyola debutarà davant la convidada Zarina Diyas. Seidel o Selekhmeteva seran les possibles rivals en segona ronda abans de la gran tempesta. Jessica Pegula, cap de sèrie número sis, apunta a ser la seva rival en tercera ronda.