PREMIER PADEL FINALS | ÈXIT DE PÚBLIC
La padelmania ocupa BCN amb més de 15.000 persones al Sant Jordi
Coello i Tapia lluitaran avui pel títol contra Chingotto-Galán, mentre Gemma Triay i Delfi Brea s’enfrontaran amb Bea González i Claudia Fernández després d’unes semifinals apassionants.
La passió pel pàdel es va tornar a desencadenar ahir a Barcelona amb la celebració de les semifinals de la Premier Padel Finals al Palau Sant Jordi. S’esperava amb expectació la xifra d’espectadors de la jornada i finalment va ser de 15.201. No hi va haver rècord, però va estar molt a prop del registre de l’any 2023, en l’última edició de World Padel Tour, quan 15.779 persones van assistir a les semis. Aquest diumenge es tancarà el torneig amb els duels pel tercer lloc al matí i les dues finals (a partir de les 16 hores).
Ahir, van obrir el cartell Gemma Triay i Delfi Brea, que van superar sense problemes Andrea Ustero i Sofi Araujo (6-1, 6-4). Les número u es van mostrar implacables i avui lluitaran pel títol amb Bea González i Claudia Fernández, que van sorprendre Ari Sánchez i Paula Josemaría (6-4, 6-2). Les número dos del món tancaran el seu camí com a parella aquest diumenge en la pugna pel tercer lloc.
Notícies relacionadesNo van fallar tampoc els primers favorits del quadre masculí, Agustín Tapia i Arturo Coello, que van perdre de manera increïble la final de l’any passat i esperen rescabalar-se. L’argentí i el val·lisoletà van batre els superpibes Franco Stupaczuk i Martín Di Nenno (7-5, 6-2).
Els aficionats podran disfrutar avui d’una altra gran batalla entre la dues millors parelles del món, ja que Alejandro Galán i Fede Chingotto van mantenir el seu nivell excels de quarts i van tombar Paquito Navarro i Jon Sanz (6-2, 6-4) en l’últim pols de la jornada. La final suposa un desafiament per a Coello, que busca l’únic gran títol que li falta al palmarès. Tapia sí que va conquerir la corona de mestres juntament amb la llegenda Belasteguín el 2020.
- Patrimoni La Rambla viurà l’últim Sant Valentí amb els quioscos de flors històrics
- Galdric Santana, director de la Càtedra Gaudí: "Gaudí va deixar assenyalat com acabar la Sagrada Família"
- Drets de la infància Treballadors de la DGAIA denuncien improvisació i directrius confuses
- Els metges, en contra que els òptics puguin prescriure ajudes per a ulleres
- MEDI AMBIENT BCN retalla de nou la pol·lució
