WIMBLEDON
Jessica Bouzas brilla i Sinner apallissa Pedro Martínez
La tennista gallega va arribar per primer cop en la seva carrera a vuitens d’un Grand Slam al guanyar a Yastremska i el número 1 va imposar els seus galons.

Ahir Wimbledon va oferir una gran alegria al tennis espanyol amb el triomf de Jessica Bouzas, que es va classificar per als vuitens de final d’un Grand Slam per primera vegada en la seva carrera. La gallega va batre la ucraïnesa Daiana Iastremska (6-1, 2-6, 6-3 ) i va confirmar la seva trajectòria ascendent. Ara s’enfrontarà amb Liudmila Samsonova, que va eliminar Daria Kasatkina.
La tennista de Vigo està completant un gran torneig en l’herba londinenca i podria ubicar-se per primera vegada en el top 50 del rànquing femení. La jove, de 22 anys, va guanyar a una Yastremska que havia eliminat Coco Gauff, una de les favorites al títol. El partit va patir una aturada de dues hores per una pluja a la qual es va adaptar millor Bouzas, imparable en el tram final.
Notícies relacionadesDjokovic arrasa; Munar cau
El valencià Pedro Martínez, en canvi, va ser apallissat per Jannik Sinner (6-1, 6-3, 6-1) després d’una hora i 54 minuts de partit. L’espanyol va tenir molèsties a l’espatlla contra el número u, que no va tenir pietat. Djokovic, mentrestant, va vèncer Kecmanovic (6-3, 6-0, 6-4) i Jaume Munar va caure eliminat contra Cilic (6-3, 3-6, 6-2, 6-4).
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- És legal ficar el teu gos en una gàbia 8 hores al dia? L’advocat Xavi Abat et treu de dubtes: "Una abominació"
- LLIBRES La Barcelona dels prodigis literaris
- Patri Guijarro: "Ja em sento més jo a la selecció, com al Barça"
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique