Bàsquet

El Barça fitxa el base argentí Juani Marcos fins al 2027

El Barça fitxa el base argentí Juani Marcos fins al 2027
1
Es llegeix en minuts
El Periódico

El Barça va anunciar ahir que ha arribat a un principi d’acord amb el base argentí Juani Marcos, que tornarà a la disciplina blaugrana després de dos anys en el Bàsquet Girona i firmarà un contracte per a les dues pròximes temporades.

Notícies relacionades

Marcos, que el 6 de juliol complirà 25 anys i mesura 1,90 metres, va arribar al planter del Barça el 2019 procedent del Peñarol de Mar del Plata i ha jugat cedit dos cursos en el Força Lleida i un altre en el Bàsquet Girona, abans que el club de Fontajau el fitxés lliure l’estiu passat. Ara, el club blaugrana repesca el base de Rosario, que també té passaport italià i pel qual pagarà un petit traspàs al Girona (uns 75.000 euros), previst en el contracte del jugador, que tenia una clàusula d’excepció per tornar al Palau Blaugrana. El base, que no va arribar a debutar amb el primer equip del Barça, va competir dos anys en el filial a Segona FEB, en els quals va fer una mitjana de 9 punts, 3,1 rebots i 3,1 assistències en 54 partits. En aquesta última temporada, Marcos ha fet una mitjana de 8,3 punts i 4,3 assistències per partit en la Lliga Endesa en 21 minuts de joc.

Marcos és el segon fitxatge del Barça després que tanqués fa dies la incorporació de Myles Cale, aler nord-americà procedent del Trento italià, que també va jugar una campanya i mitja en el Limburg United de Bèlgica.