PREMIER LEAGUE
El City passa del col·lapse a la remuntada i continua viu per a la Champions
El Crystal Palace va desarborar per complet el Manchester City durant mitja hora a l’Etihad Stadium. Li va clavar un 0-2 de sacada. Un 0-3 va ser anul·lat pel sistema del fora de joc semiautomàtic que es va estrenar ahir a la Premier. El partit feia pinta de daltabaix per a l’equip de Pep Guardiola. No obstant, un gol de falta directa de Kevin de Bruyne, MVP del partit, va significar el toc de corneta per als mancunians, que van iniciar una remuntada brutal. Al final, un 5-2 que permet al City tornar momentàniament a les posicions que donen dret a jugar a la Champions el curs vinent.
L’equip de Guardiola va començar molt desconcertat la cita davant d’un Crystal Palace que no perdia des del febrer. Cada contraatac dels visitants acabava en gol o en ensurt. El silenci es va fer a l’Etihad. Tot apuntava a una altra decepció en una temporada de reconstrucció molt complexa. Però hi va haver una reacció, comandada per un veterà de guerra com De Bruyne, que va jugar segurament el seu millor partit en aquesta temporada de comiat. No només va anotar l’1-2 de falta directa, sinó que va arengar amb classe i esforç tots els seus companys.
La tornada d’Oscar Bobb
Notícies relacionadesAl descans ja es va arribar amb l’empat a dos després d’un gol de l’egipci Marmoush tres minuts després del que va aconseguir el belga. I tot just començar la segona part el partit es va tintar de blau. Kovacic, James McAtee i Nico O’Reilly van rematar la remuntada, que va fer molt feliç Guardiola.
Quan faltaven menys de 10 minuts va tornar als terrenys de joc Oscar Bobb, l’extrem noruec de 21 anys que es va lesionar a l’agost. Semblava destinat a ser un membre clau del City aquest curs, per la seva habilitat i la seva maduresa, i la mala sort l’hi va impedir. Nico González, el del planter del Barça, va disputar tot el partit a un nivell acceptable.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Joan Roig, d’Alcanar, primer alcalde que dimiteix pel canvi climàtic
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Acord de Govern i Comuns Catalunya mantindrà la rebaixa del 50% dels bitllets del transport el 2026
- L’entorn de la zona zero «Tenim senglars davant de casa»: preocupació veïnal als municipis de la zona zero de la pesta porcina a Catalunya
- Segons ‘People’ Qui és Nick Reiner, el fill i presumpte assassí del director Rob Reiner i la seva dona: problemes amb les drogues i entrades i sortides de centres de rehabilitació
- Resum de l’Any Els més estilosos del 2025, segons ‘The New York Times’: Rosalía, Alcaraz i diverses absències clamoroses
- Desconeguts i diferents
