¿A què treu cap el menyspreu?

Em vaig passar una estona veient l’assemblea de socis compromissaris del Reial Madrid, escollits curiosament sempre amb el vistiplau de les autoritats blanques. I em van cridar l’atenció diversos detalls.
No entenc per què hi havia gent, especialment periodistes crítics de Madrid, que van pensar que Florentino Pérez s’ho passaria fatal en aquesta assemblea. Ells, els crítics (pocs, sí, ho sé, però n’hi ha), van creure que explicar el fiasco del nou Bernabéu i el fracàs (i espera a veure què diuen els tribunals) dels concerts milionaris, seria dur. De cap manera.
Es va produir, a més, una cosa que, si hagués estat comentada per qualsevol altre president, s’hauria armat una de grossa: la burla a països com Namíbia, Uganda, Albània i Finlàndia.
No pot ser, és realment molt, molt, impresentable que tot un president del Reial Madrid, el totpoderós Florentino Pérez, menyspreï els vots d’aquests països (i aquests països, futbolísticament parlant) perquè, total, no van fer guanyar Vinícius Jr.
Acabada l’assemblea, que va tenir únicament la intervenció de vuit socis perquè figurés que algú hi intervenia, ja que tot estava lligat i ben lligat, sense necessitat d’amagar cap economista de cambra perquè donés la raó al president, va començar el Leganés - Real Madrid.
Notícies relacionadesI allà va ser on Florentino va poder adonar-se, se’n devia adonar, del motiu pel qual el seu futbolista estendard no va guanyar la Pilota d’Or. La raó o una de les raons més esmentades, que es va encarregar de remarcar, el Bild alemany, per les quals molts periodistes no van votar el brasiler és perquè "en el punt 3 de les regles de la votació de la Pilota d’Or, que fa referència al fair play, els valors i el comportament, Vini no només perd amb Rodri, perd amb qualsevol".
És evident que, a partir d’ara, potser molts dels 100 periodistes que voten s’ho pensaran molt, molt, abans de votar un madridista, malgrat que la llista de candidats n’està plena, any rere any. Sens dubte, jo si fos el periodista de Namíbia, Uganda, Albània i Finlàndia ho tindria ben i ben claret, cristal·lí.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Trobada Bétera s’alia amb Badalona per plantar cara a l’ocupació
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE