Espai Barça
El Barça descarta Montjuïc per a la Champions femenina i es planteja anar a Girona o Tarragona

El Barça està preparat per al trasllat a Montjuic la temporada que ve. A més dels partits del masculí, el femení també ha de canviar de seu per als grans partits de la Champions. Tanmateix, l’entitat blaugrana no veu factible l’estadi de Montjuic per als partits europeus del femení i s’estan buscant alternatives per jugar-los «pel territori». La informació, explicada per Eduard Romeu, vicepresident econòmic del Barça, a Catalunya Ràdio, també avançava que les opcions que s’estudien són Girona o Tarragona.
«Econòmicament, res podrà compensar obrir el nostre estadi simplement per dimensions. Creiem que a Montjuic no serà factible o serà complicat. Estem valorant diferents opcions. ¿I sap què passa? Tenim un equip executiu molt bo que tindrà idees boniques i no descartem estendre’ls pel territori», deia el vicepresident en antena abans de descartar el Johan Cruyff com una opció. «Es queda petit per aquest tipus de partits. Hem acostumat a venir i, és curiós, tothom vol repetir».
Notícies relacionades📢 AMPLIACIÓ: Girona i Tarragona són les opcions que estudia el Barça perquè el femení jugui els seus partits de Champions la temporada vinent https://t.co/3WCLdfI5qy
— LaTdG (@LaTdG_oficial) 11 de mayo de 2023
El Barça femení va disputar el primer partit al Camp Nou el 2021, tot i que sense afició en un derbi de lliga contra l’Espanyol. Ja amb gent a la grada, el conjunt blaugrana va tornar a ocupar la gespa del temple culer per als quarts de final de la Champions el 2022 contra el Wolfburg, en què es va aconseguir el primer rècord històric d’àmbit mundial d’assistència en un partit de futbol femení. Unes setmanes després, el Barcelona va engrandrir aquest rècord amb una xifra més alta contra el Reial Madrid en les semifinals de la competició europea.
Ara, el Barcelona es queda sense estadi per als partits de la Champions. El Johan Cruyff es queda petit i econòmicament no surt rendible obrir Montjuic, segons ha comentat el vicepresident del club. És per això que als despatxos del Camp Nou es plantegen «expandir-se pel territori» i anar a jugar a Girona o Tarragona.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)