Actualitat blaugrana
El Barça torna a desplegar una pancarta gegant a Madrid: «Raúl és culer»
El club barcelonista torna a sorprendre a la capital espanyola jugant amb el nom de l’emblemàtic excapità madridista
El Barça ha tornat a desplegar una lona publicitària gegant a Madrid amb un nou missatge que no deixa indiferent a ningú: «Raúl és culer». La pancarta juga amb el nom de l’emblemàtic excapità madridista Raúl González, junt amb els colors blau i grana, l’escut del club i una direcció, la de la nova Barça Store que s’ha inaugurat avui a la capital espanyola.
Notícies relacionadesRaúl es culer pic.twitter.com/4ubESPdtf4
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 1 de diciembre de 2022
A la campanya de les últimes eleccions a la presidència del Barça, el llavors candidat Joan Laporta ja es va servir d’una lona gegant per donar un impuls mediàtic a la seva candidatura, amb el missatge: «Ganes de tornar a veure-us».
La nova Barça Store a Madrid està situada al carrer d’Arenal, número 9, i ha sigut inaugurada pel vicepresident de l’àrea de mercadotècnia del FC Barcelona, Juli Guiu, i l’exjugador blaugrana Luís García.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."