Hípica
Les novetats del concurs de salts CSIO Barcelona 2022
Barcelona es convertirà del 29 de setembre al 2 d’octubre en la capital mundial de l’hípica

Barcelona es convertirà del 29 de setembre al 2 d’octubre en la capital mundial de l’hípica amb la celebració del 110è Concurs de Salts Internacional. Per novè any consecutiu, el CSIO Barcelona )Concurso de Salts Internacional Oficial) donarà acollida a la gran final mundial Longines FEI Jumping Nations Cup, l’esdeveniment hípic més important del calendari eqüestre internacional.
Al llarg de quatre jornades la pista olímpica del Reial Club de Pol de Barcelona acollirà un total de deu competicions amb la participació de les amazones i genets més destacats del panorama eqüestre internacional. Set proves seran de caràcter individual, mentre que les tres restants formen part de la Final de Copa de Nacions.
En la competició apareix aquest any un nou obstacle hípic, ‘La rosa y el libro’. Dissenyat com una estructura de salt vertical que hauran de superar els genets i els seus cavalls, ‘La rosa y el libro’ és obra de tres estudiants de l’escola de disseny LCI Barcelona.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?