ACTUALITAT BLANCA
Florentino obre la porta a la sortida de Casemiro al Manchester United

La ciutat esportiva de Valdebebas ha acollit aquest matí una reunió entre Florentino Pérez i Casemiro. Sobre la taula, la potent oferta del Manchester United. A la trobada, el president madridista ha obert la porta a la sortida del centrecampista brasiler, que al seu torn li tempta molt la idea d’un canvi a la Premier League. No trigarà a decidir-se en un sentit o un altre l’operació.
El Madrid no té necessitat de vendre però si te’n vols anar t’has guanyat el dret a sortir després d’aquests anys al club, li hauria comentat Florentino Pérez al jugador, segons les fonts consultades per EL PERIÓDICO. El United planteja oferir 60 milions; el Madrid en demana 80. En algun punt entremig arribaria l’acord.
A Casemiro, per la seva banda, li agrada l’oferta. Als seus 30 anys, el United li proposa un contracte per cinc temporades i uns emoluments superiors als que rep al Madrid (gairebé el doble). Casemiro va renovar l’agost de l’any passat pel club blanc fins al 2025. Una extensió de contracte en la qual es va incloure una clàusula de 500 milions d’euros.
Bona predisposició
Hi ha, doncs, bona disposició entre les dues parts, el Madrid i el futbolista, que l’operació es porti a terme. I totes dues volen que es realitzi en uns termes amistosos. De manera que només falta que es concreti l’oferta d’un Manchester United que necessita reforços com l’aigua a l’estiu després d’un inici pèssim de temporada, amb dues derrotes estrepitoses.
Ten Hag i el seu nou projecte caminen desesperats buscant fitxatges que canviïn la fisonomia de l’equip i no els està resultant fàcil. S’han encallat les negociacions amb Adrien Rabiot i Frenkie de Jong no està per la feina de deixar el Barcelona per un equip que no competeix a la Champions i que està en reconstrucció.
Si el Madrid es queda sense Casemiro té intenció de pentinar el mercat i farà moviments, però sense presses. El substitut natural del brasiler seria el francès Tchouameni per 80 milions més 20 en variables.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Habitatge turístic Multes de fins a mig milió d’euros per als propietaris d’habitatges que no realitzin aquest tràmit
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Servei al límit "¿Per què no surt el meu tren?" Així controla Rodalies les incidències des del seu Centre de Gestió
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»