Champions League
Benzema, triomfador davant el Chelsea: «Hem mostrat qui és el Reial Madrid»
El davanter de l’equip blanc va reconèixer que davant el Chelsea va viure una nit «màgica» que recordarà durant «molt temps», tot i que no va donar per sentenciada l’eliminatòria

Karim Benzema va mostrar la seva felicitat per una «nit màgica», en què va repetir davant el Chelsea el triplet que li va fer al PSG, i va assegurar, després del triomf a l’Stamford Bridge (1-3), que van demostrar «qui és el Reial Madrid».
«Ho recordaré molt temps, perquè són nits màgiques, com la de l’altre dia al Bernabéu contra el París. Avui hem entrat al camp per guanyar i hem demostrat qui és el Reial Madrid. Les coses han sortit bé, perquè hem jugat bé des del minut u fins a l’últim», va dir a Movistar.
Benzema es va quedar amb el tercer dels seus gols, perquè el va ajudar a oblidar un error de la primera part després d’haver marcat ja un doblet. «Els tres són gols molt importants i estic més content del tercer, perquè n’he fallat un en el primer temps i ho estava pensant. És molt important fer gols».
Notícies relacionades«Estem bé, hem lluitat fins al final, hem començat el partit per guanyar i és molt bo per a nosaltres. L’entrenador és dels millors del món; tenim molta confiança en ell. Sempre que posa Valverde a la dreta o un altre, el noi que entra fa molt bon partit», va afegir.
Malgrat el triomf i els dos gols d’avantatge, Benzema no dona per sentenciada l’eliminatòria i espera un partit al mateix nivell el pròxim dimarts. «Hi ha un altre partit davant de la nostra afició, al nostre camp i ho donarem tot per tornar a guanyar».
- barcelonejant Barcelona, on ja hi ha terrasses que cronometren el client
- Al carrer de la Diputació Mor un nen al precipitar-se per un celobert a l’Eixample de Barcelona
- Copenhagen El sospitós de la matança a Dinamarca va triar les seves víctimes «a l’atzar»
- L’autor, un danès armat amb un rifle Tres morts i diversos ferits després d’un tiroteig en un centre comercial de Copenhaguen
- Història de la ciència L’home que va ficar el cap en un accelerador de partícules i va xocar amb un feix de protons
- Col·legi de l’Advocacia Protesta i tensions per la visita del jutge Marchena a Barcelona
- Article d’Emma Riverola Sacerdots
- 13a edició La Universitat d’Estiu de les Dones de Cornellà reprèn el seu format habitual després de dos anys de pandèmia
- Alerta sanitària Dels gairebé 1.200 casos de verola del mico registrats a Espanya només 11 pacients són dones
- Guerra a Europa Putin ordena continuar l’ofensiva a Ucraïna després de prendre Lugansk