ACTUALITAT BLAUGRANA
El Barça paga 2 milions pel turc de 17 anys Emre Demir per a la temporada vinent
El centrecampista ofensiu s’incorporarà en principi a la plantilla del Barça B
 
	El Barcelona va anunciar aquest dijous que ha arribat a un acord amb el Kayserispor per al traspàs del jove centrecampista turc Emre Demir, pel qual pagarà 2 milions d’euros més variables i que s’incorporarà a la disciplina del Barça B la temporada vinent.
Demir, que es mantindrà al conjunt turc fins al final d’aquesta temporada, firmarà fins al 30 de juny del 2027 i tindrà una clàusula de rescissió de 400 milions d’euros.
Notícies relacionades❗️[ÚLTIMA HORA]
— FC Barcelona B (@FCBarcelonaB) 23 de septiembre de 2021
✍️ Acuerdo para la incorporación de Emre Demir
📝 Todos los detalles 👉https://t.co/ypAfKHbKsn 👈#ForçaBarça 💙❤️ pic.twitter.com/VOqOdJG20B
El jove esquerrà de 17 anys, internacional en categories inferiors amb Turquia, ocupa la posició d’interior ofensiu, tot i que es pot adaptar a zones més avançades de l’atac.
Emre Demir es va formar al Kuvayi Milliyespor, l’estiu del 2019 va fitxar pel Kayserispor i amb només 15 anys va debutar a la Superlliga turca i es va convertir en el golejador més jove de la història de la màxima categoria del seu país.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Apunt Vinícius sí que és un problema
- Emprenedoria tecnològica Les noves ‘start-ups’ espanyoles s’aboquen a la IA i la computació
- Una altra vida als plàstics del mar
- Acomiadament col·lectiu Amazon planteja un ERO per a 1.200 empleats a Madrid i Barcelona
- Sector bancari Gortázar veu poc recorregut a les opes hostils i advoca per canvis en la llei
- Telecomunicacions Orange pacta la compra del 50% de MasOrange per 4.250 milions
