El partit del Coliseum
L’Atlètic enfonsa Míchel amb dos gols de Luis Suárez
El Getafe es va avançar però es va ensorrar en la segona part després de l’expulsió de l’exblaugrana Aleñá. Els locals sumen 6 derrotes en 6 partits.

Luis Suárez celebra el empate. /
L’Atlètic de Madrid va tornar a somriure en el tram final del partit. El Getafe tenia el duel encaminat amb un gol d’avantatge i una imatge notable, però es va ensorrar després de la vermella de l’exblaugrana Aleñá (m. 73). El campió no va desaprofitar la superioritat numèrica i, ja sense Griezmann sobre la gespa, es va emportar la victòria amb dos llampecs de Luis Suárez, el segon quan es complia exactament el minut 90.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»