Neix la ‘La Liga Impulso’: els clubs aproven en l’Assemblea l’acord entre LaLiga i CVC

El projecte de ‘La Liga Impulso’, que inclou l’acord amb el fons internacional CVC, ha sigut aprovat aquest dijous per 38 vots a favor i 4 en contra (Reial Madrid, Barcelona i Athletic Club de Bilbao i un quart equip que no ha volgut constar), segons ha informat el president de LaLiga, Javier Tebas, després de l’Assemblea General Extraordinària.
El fons CVC no negociarà dins del seu 10% amb els drets d’aquells clubs que han votat en contra i no cobraran res dels 2.700 milions d’euros en què s’ha xifrat l’acord.
«L’acord és fruit de deu mesos, enmig vivint la Superlliga i altres conflictes que l’han posat en perill», ha dit Tebas, que ha criticat «l’altre model de Lliga que defensen els clubs que hi han votat en contra».
Temes:
- Pensions Natalia de Santiago sobre la jubilació: «Tenim un problema si deixem els diners quiets al banc»
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- INvestigació A la presó el matrimoni que tenia tancats els seus tres fills a Oviedo
- Els 10 vestits més bonics (i memorables) de la història de la Met Gala
- Desenes de canals de YouTube amaguen continguts gore, fetitxistes i macabres en suposats vídeos per a infants
- Del 'chemsex' al 'slam': creix l’ús de drogues per via intravenosa durant les relacions sexuals
- Guerra comercial Catalunya s’organitza per minimitzar l’efecte dels aranzels cap a les 1.200 empreses alimentàries que exporten als EUA
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Tiktok Un cuiner xinès destapa quin és el client més rendible en un bufet i el que menys