ACTUALITAT BLANCA
El Madrid denuncia LaLiga i Tebas per l’acord amb el fons d’inversió CVC
El club blanc eleva el pols amb el president de la patronal de clubs a causa de la Superlliga
El Barça i la Juventus són els grans aliats del mandatari madridista en la causa per tirar endavant la nova Champions
El dur pols que mantenen LaLiga i el Reial Madrid, o Javier Tebas i Florentino Pérez, a causa de la Superlliga ha viscut un nou episodi aquest migdia. El club blanc ha donat a conèixer a través d’un comunicat que ha decidit emprendre accions legals, «tant civils com penals», per l’acord amb el fons d’inversió CVC que té previst reportar 2.700 milions als clubs espanyols.
La junta directiva blanca ha pres la decisió d’anar als tribunals en una reunió feta a les 11 del matí. Els querellats són el mateix Tebas, Javier de Jaime Guijarro, responsable del Fons CVC, i també el mateix fons CVC Capital Partners SICAV-FIS.
Accions legals de tot tipus
En el comunicat es dona a entendre que el Madrid, aliat del Barça i la Juventus a la Superlliga, va a totes contra l’acord anunciat per Tebas la setmana passada. «La Junta Directiva també ha decidit portar a terme les accions legals de tot tipus que es considerin oportunes per anul·lar i deixar sense efecte els possibles acords que adopti l’Assemblea de LaLiga, a celebrar el 12 d’agost del 2021, respecte al conveni entre LaLiga i el Fons CVC», afirma el text.
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Al minut Guerra Ucraïna-Rússia, en directe, última hora del conflicte
- Registrat a Downdetector Instagram i Facebook cauen: reporten errors a Espanya i altres països
- Patrimoni industrial La Generalitat adquirirà les Tres Xemeneies del Besòs i acolliran un projecte d’activitat econòmica
- Investigació a Barcelona El pare del nadó maltractat va admetre a la família que havia «sacsejat» el petit i l’havia tractat de manera brusca
