Partit molt igualat
El Chelsea guanya la Supercopa d’Europa al derrotar el Vila-real als penals
El Chelsea s’ha emportat la segona Supercopa d’Europa de la seva història al derrotar en la tanda de penals (6-5, 1-1 en el temps reglamentari) el Vila-real, aquest dimecres a Belfast.
L’atacant marroquí Hakim Ziyech ha inaugurat el marcador per als ‘blues’ en el minut 27 a l’empènyer a la xarxa una bona centrada des de l’esquerra de Kai Havertz, però Gerard Moreno ha aconseguit l’empat després d’una bona combinació del Vila-real (73).
En la tanda de penals, Havertz, el primer llançador, ha sigut l’únic futbolista del Chelsea que ha fallat. El porter espanyol Kepa Arrizabalaga, que ha sortit al camp un minut abans de la tanda, ha aturat els llançaments d’Aissa Mandi i Raúl Albiol per donar el trofeu als londinencs.
Primera final del Vila-real
El Vila-real, que disputava aquest torneig per primera vegada, no es va poder convertir en el sisè conjunt espanyol a aixecar el trofeu, després del Barcelona (5 títols), el Reial Madrid (4), l’Atlètic de Madrid (3), el València (2) i el Sevilla (1).
El conjunt blaugrana lidera el palmarès al costat del Milan, tots dos amb cinc, un més que el Reial Madrid i el Liverpool.
La Supercopa d’Europa inaugura tradicionalment la temporada europea de futbol.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Més traçat del metro sense nous combois
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá
