Baixa contra l’Alabès
Zidane, l’entrenador del Reial Madrid, positiu per Covid-19
El tècnic francès ja va tenir una experiència pròxima amb el coronavirus, que gairebé li impedeix de dirigir l’equip blanc contra l’Osasuna
Zinedine Zidane, l’entrenador del Reial Madrid, ha donat positiu per Covid-19 aquest divendres i serà baixa per al partit contra l’Alabès, segons ha informat el club blanc.
El tècnic francès ja va tenir una experiència pròxima amb el coronavirus que gairebé li impedeix dirigir l’equip ‘merengue’ a Pamplona, en el seu duel de lliga contra l’Osasuna. L’entrenador va tenir contacte amb un pròxim que va donar positiu i es va fer immediatament pel seu compte un test d’antígens, en el qual al final va donar negatiu
La Lliga va certificar el seu estat d’apte i li va permetre entrenar al club madrileny, després de donar negatiu en la PCR que fa abans de cada jornada a cos tècnic i jugadors de cada equip.
Temes:
- Entrevista Ariadna Vilalta, ciberpsicòloga: “Si a un adolescent li treus el mòbil, més ganes tindrà de tenir-lo”
- ¿Què els passa als mestres i com arreglar-ho?
- La temporada alta de platja arrenca amb la del Fòrum tancada
- El Primavera Sound preveu tornar 15.000 entrades per les cancel·lacions
- Carles Porta: "Hem deixat les víctimes de Brito i Picatoste molt tranquil·les"
